دستگیری توهین کنندگان مجازی به ورزشکار مدال‌آور

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از فارس، سرهنگ امینی، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان اردبیل گفت: پیرو شکایت فردی مبنی بر نشر اکاذیب و هتک حرمت وی در فضای مجازی، بلافاصله کارآگاهان پلیس سایبر تحقیقات خود را برای شناسایی عوامل این موضوع آغاز کردند.

وی ادامه داد: شاکی در اظهارات خود گفته بود که در وبلاگ اینترنتی خود کامنت‌های موهن و تهدید آمیزی بارگذاری شده لذا کارشناسان طی بررسی‌های انجام گرفته و ردیابی کامنت‌های مسبوق نتوانستند ردی از ارسال کنندگان پیام‌ها پیدا کنند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در تحقیقات بعدی و با توجه به اینکه شاکی از مقام آوردندگان در رشته ورزشی کاراته بود، احتمال داده شد که شخص یا اشخاصی که اقدام به این عمل کرده‌اند قصد تخریب چهره ورزشی شاکی را دارند، لذا ماموران به چند تن از همراهان وی در مسابقات ورزشی مظنون شدند.

رئیس پلیس فتا استان اردبیل ادامه داد: در همین رابطه 4 نفر از کسانی که ماموران به آنها مضنون شده بودند دستگیر شدند که هر 4 نفر آنها به جرم خود اعتراف و هدف خود را انتقام جویی و تخریب روحیه و شخصیت ورزشکاری شاکی اعلام کردند.

امینی خاطر نشان کرد هر گونه هتک حیثیت و نشر اکاذیب به قصد ضرر رساندن به دیگران یا تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی جرم تلقی شده و با عاملین آن برخوردی قانونی و قاطع خواهد شد.

وی افزود: در صورت بروز چنین مسائل و مشکلاتی، هموطنان حتما پلیس فتا را در جریان گذارند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول