برگزاری جلسه سیاست‌گذاری سوگواره وبلاگ نویسی «اسوه صبر»

به گزارش خبرنگار «وبلاگ نیوز»، در این جلسه ابتدا تقویم اجرایی سوگواره مورد بررسی اعضا قرار گرفت که با نظر اعضای شورای سیاستگذاری سوگواره وبلاگ نویسی “اسوه صبر” مقرر شد که این سوگواره از 17 خرداد ماه سال جاری آغاز و مهلت ارسال آثار 31 مرداد ماه باشد که در صورت درخواست شرکت کنندگان قابلیت تمدید چند روزه نیز دارد.

طبق تصمیمات شورای سیاستگذاری سوگواره از روز 5 شهریور ماه سال جاری، داوری سوگواره شروع شده و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت تا وبلاگ نویسان برتر این دوره از مسابقه انتخاب و معرفی شوند.

مراسم اختتامیه سوگواره وبلاگ نویسی “اسوه صبر” با محوریت حضرت زینب(س) روز 22 شهریور ماه همزمان با روز وفات امام جعفر صادق(ع) در مشگین شهر برگزار و از منتخبان با اهدای لوح تقدیر، تندیس و جوایزی تجلیل به عمل می آید.

همچنین در این برنامه که اولین جلسه شورای سیاستگذاری سوگواره اسوه صبر در دومین سال برگزاری این سوگواره بود، هیئت داوران انتخاب شد تا شرایط شرکت در مسابقه و شاخص های ارزیابی را به زودی مشخص کرده و از طریق سایت اطلاع رسانی جشنواره اعلام کنند.

داوری این دوره از مسابقه وبلاگ نویسی “اسوه صبر” را هادی بدلی، پرویز صابری و علی بدلی در بخش محتوایی و وحید معصومی و علی بدلی در بخش فنی بر عهده دارند که بعد از انتخاب برترین ها توسط هیئت داوران، این داوری باید توسط مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی تایید شود.

در این جلسه با تصمیمات اعضای شورای سیاستگذاری، داود رضایی به عنوان رئیس، توحید مهدوی دبیر و سینا اسدی به عنوان مدیر اجرایی سوگواره وبلاگ نویسی انتخاب شدند.

گفتنی است، دومین سوگواره وبلاگ نویسی اسوه صبر با محوریت حضرت زینب (س) توسط هیئت علمداران مشگین شهر و با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان در دهه زینبیه در مشگین شهر برگزار می شود.

یادآور می شود به زودی سایت اطلاع رسانی سوگواره ایجاد و از این طریق اطلاعات لازم در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول