برگزاری دوره توانمندسازی وبلاگ‌نویسان در مهدیشهر

به گزارش خبرنگار «وبلاگ نیوز»، حجت‏ الاسلام غلام‏رضا زاهدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر در نشست با اعضای باشگاه فرهنگی جوان این شهر با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی وبلاگ ‏نویسی، گفت: یک دوره آموزشی توانمند سازی در قالب آشنایی با اینترنت، وبلاگ‏ نویسی و ایمیل ویژه دانش ‏آموزان عضو طرح باشگاه فرهنگی جوان در این شهرستان برگزار می‏ شود.

وی با اشاره به اینکه آشنایی و بهرمندی از فضای مجازی، به کارگیری ابزار روز ارتباطی و امکان ارتباط همگانی همیشگی و همه‏ جانبه از جمله اهداف برگزاری این دوره های آموزشی است، خاطرنشان کرد: دسترسی آسان، ورود فعال اعضا در عرصه جنگ نرم و آشنا کردن دانش ‏آموزان ممتاز با محیط مجازی از دیگر اهداف برگزاری این دوره‏ هاست.

زاهدی اظهار داشت: همه انسان‏ها باید در فراگیری علوم معارف سعی و تلاش کرده و جوانان نیز در این راه استعدادهای خود را شکوفا کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر، خاطرنشان کرد: یک جوان ایرانی باید در وجدان خود احساس کند که نسبت به آینده کشور مسئولیت دارد؛ زیرا همین احساس بود که در دوران دفاع مقدس، اکثر جوان‏های متعهد را به میدان جنگ کشاند.

وی بیان کرد: کلاس ‏های وبلاگ ‏نویسی ویژه اعضای باشگاه فرهنگی جوان در شهرستان مهدیشهر، پنج‏شنبه و جمعه هفته جاری در مرکز فنی و حرفه‏ ای خواهران این شهر و در دو شیفت برای دختران و پسران برگزار می‏ شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول