افتتاح شبکه ویدیویی «تبلیغ» توسط آیت‌الله زنجانی

به گزارش «وبلاگ نیوز»، شبكه اجتماعی ویدیویی “تبليغ” شامگاه چهارشنبه 17 خردادماه، همزمان با سالگرد وفات حضرت زينب(س) مبلغ و پيام آور عاشورا به دست آيت‌الله العظمی سيدمحمدعزالدين زنجانی از مراجع عظام تقليد و با حضور مسئولان و دست‌اندركاران اين پايگاه در مشهد مقدس افتتاح شد.

بنابراين گزارش، در اين شبكه تبليغی كه به منظور ترويج معارف شيعی در فضای مجازی راه‌اندازی شد، سخنرانی‌ها و منابر خطيبان برجسته بارگذاری شده است تا عموم علاقه‌مندان بتوانند از اين معارف بهره ببرند.

آيت‌الله العظمی سيدمحمد عزالدين حسينی زنجانی در اين مراسم با ابراز خرسندی از راه‌اندازی اين پايگاه، در سخنانی به تشريح جايگاه تبليغ دينی پرداخت و ضمن بيان اهميت تبليغ دين در اينترنت، خواستار توسعه فعاليت‌های مربوط به تبليغ دينی در فضای مجازی شد.

اين مرجع تقليد شرايط و ويژگی‌های مبلغ دينی را برشمرده و مهمترين شرط را برای مبلغ دينی عمل به گفتار خود دانست.

لازم به ذكر است، در ابتدای اين مراسم محمد علی محمدی، مدير شبكه تبليغ، با ارائه گزارشی از فعاليت اديان و فرق مختلف در فضای مجازی به اهميت حضور طلاب و مبلغان در اين عرصه پرداخت .

وی با بيان اينكه منبر از گذشته رسانه قدرتمند حوزه بوده است، تصريح كرد: شبكه تبليغ برای تبليغ، نشر و ترويج معارف اهلبيت (ع) در فضای مجازی راه‌اندازی شده است و بنا دارد منابر خطيبان برجسته را در فضای مجازی منتشر كند و از اين طريق اين منابر را تبديل به منابر مجازی كند.

مدير شبكه تبليغ در بخش ديگری از سخنان خود با اشاره به زمانمند نبودن تبليغ دين در فضای مجازی عنوان كرد: كاربران اينترنتی با بهره‌گيری از سخنرانی‌هايی كه در شبكه تبليغ منتشر می‌شود، در هر زمان و هر مكانی می‌توانند از منابر خطيبان شيعه بهره ببرند.

محمدی شبكه تبليغ را بستری مناسب برای تبليغ دين در فضای مجازی برشمرد و عنوان كرد: طلاب و مبلغان می‌توانند با بارگذاری سخنرانی‌های خود به صورت موضوعی و كوتاه به امر تبليغ در فضای مجازی بپردازند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول