راه‌حل مشکل وبلاگستان فارسی از زبان مدیر «پرشین بلاگ»

به گزارش «وبلاگ نیوز»، 23خرداد ماه، یازدهمین سالگرد آغاز فعالیت سرویس‌دهنده وبلاگ “پرشین بلاگ” است.

مهدی بوترابی، مدیر “پرشین بلاگ” در مطلبی که به همین مناسبت در وبلاگ خبری سرویس دهنده خود منتشر کرده است می‌نویسد: سقوط و کاهش نسبی حضور زبان فارسی در اینترنت و مهاجرت کاربران و اندیشه و روابط تعاملی ایرانی به سرویس دهنده های و شبکه های اجتماعی مجازی خارجی بسیار نگران کننده و مخل امنیت علمی، اقتصادی و اجتماعی و سیاسی کشور است و در سرنوشت آینده ایران تاثیرات گسترده و عمیقی خواهد داشت.

در ادامه بوترابی راهکار مقابله با این مشکل را این‌طور می‌نویسد: راه حل اجتناب از این وضعیت اصلاح تصمیمات و شرایطی است که موجد و موجب آن شده اند و  استراتژی کاهش دسترسی ها در عصر جهانی دسترسی ها، راه کار بی سرانجام است. استفاده از دسترسی ها برای تاثیرگذاری و تاثیرپذیری مثبت، راه برون رفت از بن بست ها و کسب موقعیت های از دست رفته است.

به گفته مدیران پرشین بلاگ، این سایت در آستانه آغاز یازدهمین سال فعالیت خود، کوشش می‌کند تا به وظیفه حرفه ای خود وفادار بماند و تلاش خویش را مصروف ارتقای آینده کشور از مسیر اعتلای کمی و کیفی فضای مجازی نماید و در این راه همچنان چشم امید به همفکری‌ها و همدلی‌های شهروندان فضای مجازی و عنایات الهی دارد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول