«ما عاشق اسرائیل هستیم»

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از هاآرتص، اریک اشمیت، رئیس گوگل در سخنرانی خود در کنفرانسی در تل‌آویو، مهندسان رژیم صهیونیستی را ستود و درباره نقش فناوری در تحولات سیاسی منطقه صحبت کرد.

او در این همایش گفت که مراکز توسعه گوگل در رژیم صهیونیستی در رده شرکت‌های کارآمد این مجموعه است و گوگل به صورت مداوم به دنبال گسترش آن‌ها است.

او از “دانش بالای” مهندسان این رژیم گفت و جمله‌ای عنوان کرد که با تشویق حضار مواجه شد. رئیس گوگل گفت: ما عاشق “اسرائیل” هستیم.

اریک اشمیت در ادامه با سخنرانی درباره تحولات سیاسی منطقه گفت: گوگل ضد سانسور است. دیکتاتورهای دنیای عرب همه چیز به‌جز اینترنت را سانسور می‌کردند. آن‌ها بسیار پیر بودند و چیزی درباره اینترنت نمی‌دانستند.

او گفت: هیچ شرکت فناوری نبود که “بهار عربی” را شکل و انجام دهد. اما مردم از فناوری برای مقابله با دیکتاتورها استفاده کردند.

رئیس گوگل افزود: شما به عنوان یک کاربر حق دارید که همه اطلاعات موجود را دریافت کنید و در بلند مدت، کشورهایی که اطلاعات را مسدود می‌کنند، از رقابت حذف خواهند شد.

اشمیت گفت: اگر دولتی اینترنت را مسدود کند، نشانه‌ای است که آن دولت ترسیده است.

این در حالی است که رئیس گوگل هیچ حرفی از تظاهرات‌های اخیر در تل‌آویو به خصوص تظاهرات نوامبر2011 نزده است.

در نوامبر2011 (آبان‌ماه90) خبرگزاری فرانسه از تل‌آویو گزارش داد که نزدیک به 100نفر از ستاره‌های رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی با برپایی تظاهراتی به سانسور مطبوعات و نبود آزادی بیان در این کشور اعتراض كردند که به زعم مسئولان رژیم صهیونیستی این تظاهرات در تاریخ کوتاه این کشور بی‌سابقه بوده است.

انتهای پیام/.

۲ comments

  • علمدار

    سلام
    در دو خط آخر اشاره شده : “این کشور” !
    منظور کدام کشور است؟
    اسراییل که کشور نیست. یک غده ی سرطانی است.
    للطفا اصلاح بفرمایید.
    نگران نباشید با اصلاح این عبارت درمورد اسراییل در امانت خبرگزاری فرانسه خیانت نکرده اید.

  • مهدی

    بلاخره خودتونم قبول کردید اسرائیل کشوره؟!!!!!!!! 😐

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول