شعار «هر مرکز قرآنی یک وبلاگ» امسال اجرایی می‌شود

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از فارس، سعید قربانی 31خردادماه، در حاشیه دوازدهمین مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و خانه‌های قرآنی استان مازندران بر لزوم استفاده هر چه بیشتر فعالان قرآنی از فضای مجازی تاکید کرد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مؤسسات و خانه‌های قرآنی تبلیغات اسلامی مازندران اقدام به راه‌اندازی حداقل یک وبلاگ خواهند کرد.

مدیر دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به راه‌اندازی “شبکه ارتباطی مؤسسات و خانه‌های قرآنی” تبلیغات اسلامی مازندران گفت: این شبکه ارتباطی در اختیار مؤسسات و خانه‌های قرآنی قرار دارد.

وی افزود: تکمیل اطلاعات مربوط به مراکز و فعالان قرآنی و تبادل آخرین اخبار و اطلاعات قرآنی از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی این شبکه ارتباطی است.

قربانی به برگزاری جشنواره وبلاگ قرآنی در استان مازندران اشاره کرد و افزود: در این جشنواره از وبلاگ‌های فعال و به روز تقدیر می‌شود.

مدیر دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران بر لزوم استفاده فعالان قرآنی از همه ظرفیت‌های استان برای ارتقای فعالیت‌های قرآنی تاکید و یادآور شد: توجه به تاثیر فعالیت‌های قرآنی بر زندگی و افزایش کیفیت فعالیت‌های دینی و مذهبی باید در جامعه به صورت فراگیر اجرایی شود.

این مسئول قرآنی بر حمایت و پشتیبانی از طرح‌های مربوط به راه‌اندازی وبلاگ و استفاده از فضای مجازی در اجرایی کردن برنامه‌های قرآنی تاکید کرد و گفت: شعار “هر مرکز قرآنی یک وبلاگ” امسال اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول