800هزار بازدید از وبلاگ‌های حوزه‌های علمیه خواهران در ماه خرداد

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، مهندس علی طائی‌زاده با اشاره به آمار فعالیت یک ماه اخیر وبلاگ‌های بانوان طلبه تصریح کرد: طی این مدت با حضور ۲۲۶ وبلاگ، بیش از ۳هزار مطلب در وبلاگ‌های حوزه‌های علمیه خواهران منتشر شده است و در خرداد ماه 796 هزار و 110 بازدید از وبلاگ‌های حوزه‌های علمیه خواهران صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه مطالب برگزیده وبلاگ‌های حوزه‌های علمیه خواهران در پایگاه اینترنتی womenhc.com در دسترس قرار می‌گیرد، اضافه کرد: از میان مطالب منتشر شده در وبلاگ‌های حوزه‌های علمیه خواهران حدود ۶۰۰ مطلب منتخب در این پایگاه معرفی شده‌اند.

مسئول دفتر فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه هر ماه وبلاگ‌های برتر حوزه‌های علمیه خواهران انتخاب می‌شوند، معیارهای انتخاب این وبلاگ‌ها را شامل بازدیدهای وبلاگ، تعداد مطالب ارسالی،‌ تعداد مطالب منتخب شده، میزان تعامل و مشارکت با سایر وبلاگها، آراء، برگزاری و شرکت در مسابقات و طرح‌ها ذکر کرد.

وی ضمن معرفی وبلاگ‌های برتر خردادماه حوزه‌های علمیه خواهران، وبلاگ‌های برتر در میان مدارس علمیه خواهران را به ترتیب مربوط به مدارس علمیه الزهرا(س) کوی نصر تهران، حضرت زینب(س) یزد و الزهرا(س) گلدشت دانست.

طائی‌زاده با اشاره به فعالیت بسیاری از طلاب در زمینه وبلاگ‌نویسی اظهار داشت: از میان وبلاگ‌های طلاب، وبلاگ‌های بی‌بهانه‌ها از استان تهران، صبیحه از استان یزد و مبلغ (حوزه و تبلیغ در فضای وب) از استان اصفهان امتیازات برتر را کسب کردند.

وی مدیریت‌های استانی برتر حوزه‌های علمیه خواهران در زمینه وبلاگ‌نویسی را مربوط به استان‌های زنجان، کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان دانست.

انتهای پیام/.

  • ریحانه

    800 هزار بازدید تقیسم بر سه هزار مطلب ، میشه هر مطلبی 266 بار ، که 266 بار از هر مطلب بین 266 وبلاگ تقیسم بشه ، میشه هر مطلب یک بار بازدید شده ! خب این ذوق زدگی داره که شما براش خبر هم زدید؟ این یک بار هم حتما خود مدیر وبلاگ رفته وبلاگ ش رو باز کرده !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول