نشست فعالان سایبری سوریه، لبنان، عراق و ایران در مشهد برگزار شد

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از وب‌سایت “نهضت مردمی پوسترهای عاشورا”، در این نشست که با همکاری نهضت مردمی پوسترهای عاشورا در “قرارگاه فرهنگی ولی امر مشهد” برگزار شد، استاد “وائل” از کشور سوریه با بیان اینکه سوریه در حال مقاومت در برابر یک طرح تجاوزکارانه در کشورش است اظهار داشت: سوریه خط مقدم مقاومت است.

دکتر “نمر” از دانشجویان سوری مقیم مسکو که 4 تن از افراد خانواده اش در حوادث تروریستی حمص به شهادت رسیده اند در ادامه این نشست تاکید کرد: اگر سرشت و طبیعت ملت سوریه مقاومت نبود، رهبری اش نمی توانست از جریان مقاومت حمایت کند.

وی همچنین تاکید کرد: ما هر آنچه همراه با جریان مقاومت فلسطین باشد را انقلاب می دانیم. هر جریانی که بر ضد اسرائیل و صهیونیست باشد. توجه به مقاومت فلسطین امروز تکلیف همه را روشن می کند.

“علی موسوی” گرافیست از کشور عراق نیز درباره نشر برخی کلیپ ها درباره اوضاع سوریه خطر نشان کرد: این کلیپ و تصاویر غالباً ساختگی است و گاهی اصلا در سوریه اتفاق نیافتاده است و حقیقت ندارد. در مواردی هم مخالفان مقاومت برای ساخت و تولید این کلیپ ها بازیگر آورده اند.

همچنین سهیل کریمی مستندساز کشورمان نیز در خصوص ساخت مستند “فتنه شام” توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: برای تهیه این مستند 2 ماه در منطقه حضور داشتم و با افراد موافق و مخالف زیادی گفتگو داشتم و می توانم بگویم فعالان سوری از طریق همان تعداد محدود رسانه هایی که در اختیار داشتند خیلی فعال تر از آنچه صدا و سیمای ما در فتنه سال 88 در زمینه روشنگری مردم انجام داد، عمل کردند.

در پایان این نشست نیز یادبود سنگ مزار امام علی ابن موسی الرضا(ع)، چفیه به عنوان نماد مقاومت و پک فلش کارت شامل 16 پوستر با موضوع بیداری اسلامی تولید نهضت مردمی پوسترهای عاشورا به فعالان رسانه ای و سایبری سوری، لبنانی و عراقی اهدا شد.

گزارش تصویری این نشست را می‌توانید از این‌جا مشاهده کنید.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول