درخواست راه‌اندازی موج وبلاگی برای حمایت از «مشایی مظلوم»

به گزارش «وبلاگ نیوز»، موج وبلاگی “مدافعان گفتمان دکتر احمدی‌نژاد” که در دامنه سایت “عالم پرور” اعلام وجود کرده است، در نخستین مرحله، پیشنهاد داده است تا وبلاگ‌نویسان شبکه خود در راستای پاسخ به “شبهات جدی” پیرامونی محمود احمدی‌نژاد و اسفندیار رحیم‌مشایی مطالبی را منتشر کنند.

در دستور العمل این موج وبلاگی چندین توصیه برای عملیاتی کردن این اقدام داده شده است. از جمله این‌که از استفاده هرگونه کلمات توهین‌آمیز خودداری کنند.

علاوه بر این در این دستورالعمل از وبلاگ‌نویسان این شبکه خواسته شده است تا از آوردن نام دیگران خودداری کنند و در مقابل عبارت “جریان انحرافی”، از کلمه “مشایی مظلوم” استفاده کنند.

هم‌چنین مدیران این موج وبلاگی 3 اطلاعیه برای اعضای شبکه منتشر کرده‌اند و از اعضا خواسته‌اند تا به محض انتشار یک مطلب در راستای اهداف شبکه، فرم طراحی شده در این وب‌سایت را پر کنند.

«احمدی‌نژاد 7سال منتظر وبلاگ‌نویسان خالص و ولایی بود»

سایت “انسان کامل” با انتشار گزارشی، به جریان وبلاگ‌نویسان حامی دولت پرداخته و موج “سونامی‌وار” ایجاد شده توسط آنان پس از بازداشت یکی از این وبلاگ‌نویسان توسط قوه قضائیه را تحسین کرده است.

این سایت در گزارش خود می‌نویسد: در حقیقت وبلاگ‌های حامی دولت را می‌توان به گیاهان سمج و مقاومی تشبیه کرد که میانه جاده آسفالت را شکافته و به قدری تنومند و مرتفع شده‌اند که دیگر عبور از جاده رسانه‌ای برای حمله به دولت، چندان آسان نیست.

در بخش دیگری از این گزارش، این سایت ادعا می‌کند: هم اکنون، این تنها محمود احمدی نژاد و البته مهندس اسفندیار رحیم مشایی هستند که از عظیم‌ترین بدنه اجتماعی در فضای سایبر برخوردارند.

نویسنده این گزارش، وبلاگ‌نویسان احمدی‌نژادی را قدرتی در فضای رسانه‌ای قلمداد می‌کند که خودشان هم تاکنون از قدرتشان باخبر نبوده‌اند.

احمدی‌نژادی‌ها برای بازداشت یک احمدی‌نژادی

چند وبلاگ‌نویس حامی دولت در پی بازداشت “احمد شریعت”، یکی از وبلاگ‌نویسان حامی دولت توسط قوه قضائیه، واکنش نشان دادند و این بازداشت را محکوم کردند.

جرم این وبلاگ‌نویس از سوی دوستان او، “تبليغ عليه جمهوری اسلامی” و “نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی” اعلام شده است.

انتهای پیام/.

  • زنده باداحمدی نژادویاران صدیقش که شعارهای ازیادرفته انقلاب رازنده کردند

    • فاطمه

      احمدی نژاد و یارانش را زمانی قبول داریم که سرباز ولایت باشد. بی ولایت هبچ کس برای ما ارزش ندارد حتی …..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول