اختتامیه جشنواره وبلاگ‌نویسی دینی به تعویق افتاد

به گزارش «وبلاگ نیوز»، به گفته مدیر اجرایی جشنواره “تولیدات دیجیتال و وبلاگ نویسی دینی خراسان جنوبی”، بنا به بالا بودن استقبال و حجم بالای آثار رسیده به میزان 698 اثر، به دبیرخانه جشنواره و به منظور بررسی دقیق آثار و اعلام برگزیدگان، اختتامیه به زمان دیگری موکول شد.

گفتنی است این آثار در سه مرحله ارزیابی شده و در صورت عدم به روز رسانی مستمر و هدفمند وبلاگ ها از داوری حذف خواهند شد.

مدیر اجرایی جشنواره در خصوص مراحل داوری و ارزیابی گفت: برای تمامی آثار کد اثر منحصر به فرد صادر و سپس در مرحله اول داوری و ارزیابی در مدت 15 روز مورد بررسی قرار گرفته که در نهایت 416 اثر به مرحله دوم ارزیابی راه یافتند و در این مرحله 282 اثر به علت بومی نبودن، عدم رعایت موارد اعلام شده در آیین نامه موفق به کسب شرایط ورود به مرحله دوم داوری و ارزیابی نشدند.

بر این اساس تنها 30 درصد کسانی که به مرحله دوم راه یافته اند وارد مرحله سوم شده و داوری به صورت تخصصی همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/.

One comment

  • با سلام.
    جشنواره ای که قرار باشه توش کمال بی عدالتی و نامردی محقق بشه کجاش اسمش دینی یه!؟کجای دین مبین اسلام، خدا به تضییع حقوق مومنانش امر کرده!؟
    بنده ســـــامـــــان خسروی هستم،یکی از فعال ترین،قویترین و پرکارترین وبلاگ نویسان بیرجندی! اما دیروز با حضور تمامی دوستان برتر وبلاگ نویس خراسان جنوبی شاهد برگزاری اختتامیه نخستین جشنواره وبلاگ نویسی دینی خراسان جنوبی بودیم!نبودید که ببنید که وقتی مجری پرسید نفر اول کیه به نظرتون،همه داد زدند ســـــامـــــان خســـــروی!اما در کمال ناباوری و کمال حق خوری و نامردی،بنده را برگزیده ” نکردند !”می گویم نکردند چون همه به خوبی و فعال بودنم ایمان داشتند اما با تلاش های برخی افراد شناخته شده،این مهم محقق نگردید!
    چون خیلی ها چشم دیدن موفقیت بنده را نداشتند!چون اگر سامان خسروی می آمد بالا اطرافیانشان در لیست جای نمی گرفتند!چون سامان خسروی دنبال عدالت علی (ع) و پیرو حق بود!
    بازهم پشت ما به خدا گرم است و اوست که باید پاداش و اجرمان را بدهد!و این افراد نالایق را نیز تنها به او می سپاریم…
    آدرس وبلاگ های بنده به شرح زیر است،قضاوت با شما: http://Www.PDTI.Blogfa.Comhttp://Www.BidariEslami.Ibsblog.Irhttp://Www.Bidari-Eslami.Rzb.Irhttp://Www.PDTI.Rozblog.Com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول