فراخوان نخستین جشنواره «فعالان سایبری ایثار و شهادت» منتشر شد

به گزارش «وبلاگ نیوز»، نخستین جشنواره “فعالان سایبری ایثار و شهادت” به همت هیئت خانواده شهدا و ایثارگران و بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس در چهار محور وبلاگ، وب سایت، نرم افزار، کلیپ و تم تلفن همراه برگزار می شود.

اهداف از برگزاری این جشنواره تشویق و ترغیب فعالیت های وبلاگ نویسان، ایجاد فضای اخلاقی مناسب، تولید و تزریق محتوای پاک در فضای سایبری و نیز ایجاد ارتباط موثر و قوی میان وبلاگ نویسان و فعالان حوزه ایثار و شهادت با هدف ایجاد ارتش سایبری مورد نظر رهبر انقلاب اسلامی است.

فراخوان جشنواره “فعالان سایبری ایثار و شهادت” از 14مردادماه منتشر و زمان ثبت نام آغاز و تا 14شهریورماه ادامه خواهد داشت و داوری آثار رسیده، به مدت 10روز پس از پایان مهلت ارسال آثار صورت می پذیرد و اختتامیه نیز در روز 29شهریورماه برگزار خواهد شد.

شرکت کنندگان می توانند جهت رفع ابهامات موجود با شماره تماس : 66576282-021 و یا آدرس ایمیل : info@isarclub.com با روابط عمومی جشنواره ارتباط برقرار کنند.

در بخش وبلاگ نویسی، داشتن بیش از 10پست، تاریخ تاسیس وبلاگ بیش از یک سال و نیز تکمیل فرم ثبت نام در پرتال جشنواره، از شرایط شرکت در جشنواره است.

گفتنی است تمامی‏ وبلاگ‏هایی که به نحوی در ارتباط با حوزه ایثار و شهادت هستند و با موضوعات داستان، خاطره، شعر، وصیت‏نامه، دل‏نوشته، زندگی‏نامه، عملیات‏ها، تصاویر، اسناد، نقاشی، گرافیک، فیلم و تحقیقات پژوهشی ایثار و شهادت مطلب می‏نویسند، می‏توانند در این مسابقه شرکت کنند.

انتهای پیام/.

۲ comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول