فعالیت «خانه فعالان مجازی» در نمایشگاه قرآن کریم

به گزارش«وبلاگ نیوز» و به نقل از ستاد اطلاع رسانی بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، غرفه “خانه فعالان مجازی” در بخش عترت و ولایت، سایت امامان را با محوریت امام هادی(ع) راه اندازی کرده است و آن را به شرکت کنندگان در نمایشگاه قرآن معرفی می کند.

این سایت بعد از اهانت به امام هادی(ع) فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده است و با محوریت مسائل روز جامعه فعالیت می کند.

سایت امامان در نمایشگاه قرآن از وبلاگ نویسان در جهت گسترش فرهنگ شیعه دعوت به همکاری می کند. این غرفه همچنین سخنان و احادیث امام دهم(ع) را در اختیار علاقه‌مندان می گذارد.

بازدید وزیر فرهنگ از غرفه خانه فعالان مجازی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در بخش عترت بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با فعالیت های غرفه خانه فعالان مجازی آشنا شد.

در این بازدید مسئول غرفه خانه فعالان مجازی اقدام به بیان توضیحاتی در خصوص فعالیت های این خانه کرد.

از جمله فعالیت های خانه فعالان مجازی می توان به برگزاری نخستین طرح ملی تولیدات دیجیتال امام من ویژه امام هادی علیه السلام، طرح ملی وضوی صفر و یک ها، برگزاری اردو های مختلف از جمله اردوی سه روزه طرح ملی عفاف و حجاب در تهران با حضور ۴۰۰ نفر از وبلاگ نویسان سراسر کشور، اردوی از بلاگ تا کربلا با حضور ۱۲۰ نفر از وبلاگ نویسان، اردوی از بلاگ تا افلاک با حضور ۱۲۰ نفر از وبلاگ نویسان اشاره کرد.

همچنین این خانه در طول مدت یک سال فعالیت خود اقدام به برگزاری دوره های مختلف آموزشی در زمینه های مختلف وبلاگ نویسی از تولید محتوا و فنی کرده است.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول