ما «قارچ‌ها» تا آخر خط ایستاده‌ایم آقای رئیس جمهور!

 

به گزارش «وبلاگ نیوز»، سایت خبری “شبکه ایران” متن کامل سخنرانی “حامد فتاحی”، نویسنده وبلاگ “آرمانشهر” در دیدار خبرنگاران با رئیس جمهوری در روز خبرنگار را به نمایندگی از وبلاگ‌نویسان حامی احمدی‌نژاد منتشر کرده است.

فتاحی در ابتدای این جلسه ضمن اشاره به بازداشت بودن “احمد شریعت”، نویسنده وبلاگ “ندایی از درون” در ماه مبارک رمضان و آزاد بودن کسانی که به رئیس جمهوری توهین می‌کنند، به سایت‌ها و وبلاگ‌های احمدی‌نژادی اشاره کرد که در چند سال گذشته مسدود شده‌اند.

او در ادامه برخی از وبلاگ‌نویسانی را نام برد که اخیرا طعم محکومیت یا فیلترینگ را چشیده‌اند اما “احمدی‌نژادی” نیستند.

فتاحی درباره دلیل احمدی‌نژادی خواندن وبلاگ‌نویسانی چون مجید بذرافکن، امیرحسین ثابتی، سعید ساداتی، محمدصالح مفتاح و سیدشهاب‌الدین واجدی می‌گوید: چون به عیان می‌بینم اگر توهین و یا نشر اکاذیب، علت فیلتر شدن این سایت‌ها یا برخورد با گردانندگانشان بود، تریبون‌ها و سایت‌هایی به مراتب پرمخاطب‌تر هستند که به رئیس جمهوری و یارانش، شنیع‌ترین تهمت‌ها را اعم از قتل و آدمکشی، فساد اقتصادی، ادعای رویت امام زمان، رمالی، ساحری، شیطان زدگی، همدستی با آمریکا در ایجاد بحران اقتصادی، ارتداد، تلاش برای ایجاد گروهک‌های مسلح در جنگل‌های شمال، همبستگی با تجزیه طلبان، فساد جنسی، انحراف عقیدتی و …را وارد می‌کنند اما آن سایت‌ها و تریبون‌ها هنوز دایر هستند و با گردانندگانشان برخورد شایسته‌ای به هیچ وجه صورت نگرفته است.

نویسنده وبلاگ “آرمانشهر” در ادامه گفت: گهگاه در برخی سایت‌ها که سخیف‌ترین ادبیات را در مورد رئیس جمهوری به‌کار می‌برند می‌گردم و در حال خواندن مطالب آن‌ها، یکسره می‌پرسم: خدایا، اگر همین ادبیاتِ تحقیر آمیز در مورد سران سایر قوا که رای 25 میلیونی مردم را هم ندارند، به کار رفته بود، چه برخوردی با گردانندگان این سایت‌ها می‌شد؟

«شما رئیس شورای‌عالی فضای مجازی هستید آقای رئیس جمهور!»

حامد فتاحی به ظرفیت قانونی “شورای‌عالی فضای مجازی” که در اختیار ریاست جمهوری اشاره می‌کند و آرزوی خود را این‌طور شرح می‌دهد: امید داریم در فرصت کوتاهی که تا پایان دوره ریاست جمهوری شما باقی مانده است، با فعال کردن این شورا و مرکز وابسته به آن، در حد امکان به داد امثال ما برسید و به برخوردهای دوگانه ای که با فعالان اینترنتی صورت می‌گیرد پایان دهید.

«ما همان یاران هشتادوچهاری شما هستیم که در آرزویش بودید»

این وبلاگ‌نویس در بخش دیگری از صحبت‌هایش به “آرزوی یاران هشتاد و چهاری محمود احمدی‌نژاد” اشاره می‌کند و تأکید می‌کند که این یک آرزوی دست یافته است.

فتاحی برای نمونه به نشست وبلاگ‌نویسان حامی احمدی‌نژاد اشاره می‌کند که “نگرانی برگشت کشور و انقلاب به شرایط قبل از سال 1384” و “خارج شدن دوباره انقلاب از ریل اصلی در سال 1392″، انگیزه تشکیلش بود.

نشستی که به ادعای فتاحی، وبلاگ‌نویسان حاضر، از چند شهر کشور با هزینه خودشان به تهران آمدند و دست آخر به “انحراف” و “خط‌گیری از دفتر ریاست جمهوری” متهم شدند.

فتاحی نمونه دیگری از “یاران هشتاد و چهاری احمدی‌نژاد” به میان می‌آورد و می‌گوید: این بچه‌ها، خودشان را در همین ماجرای بازداشت احمد شریعت و موج وبلاگی اعتراض به بازداشت او نشان دادند.

این وبلاگ‌نویس، گستردگی این موج وبلاگی را برای کسانی که از 7سال پیش تبلیغات ریاست جمهوری‌شان را آغاز کرده‌اند و هیچ بدنه وبلاگی ندارند “دردآور” و “غیرقابل پیش‌بینی” قلمداد می‌کند و معتقد است این حرکت از سوی آن‌ها به حرکت “قارچ‌گونه” تشبیه شده است.

حامد فتاحی به رئیس جمهور اطمینان می‌دهد که “ما قارچ‌ها تا آخر خط هستیم” و می‌گوید: فقط خود بنده و برخی دوستانم، قریب به 200 وبلاگ‌نویس را سراغ داریم که محتوای وبلاگ‌هایشان می‌تواند چندین روزنامه و هفته نامه و ماهنامه را در ترویج و تبلیغ گفتمان توحید و عدالتخواهی و مهرورزی و انتظار، گفتمانی که شما نماد آن هستید، تغذیه کند و یا برخی از آن‌ها می‌توانند در طراحی پوستر و تولید کلیپ و مستند در ترویج این گفتمان فعالیت هنرمندانه داشته باشند.

انتهای پیام/.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول