زلزله آذربایجان فضای مجازی فارسی را هم لرزاند

به گزارش «وبلاگ نیوز» واکنش‌های ایجاد شده در فضای وبلاگستان و شبکه‌های اجتماعی مجازی در پی وقوع زلزله در شمال شرق کشور، در حدی سریع بود که عملکرد کند رسانه‌های صوتی و تصویری مانند صداوسیما بیش از پیش به چشم آمد و انتقادهای فراوانی را به رسانه‌های رسمی کشور وارد کرد.

از همان ساعات ابتدایی وقوع زلزله، فعالان فضای مجازی در شبکه‌های مختلف، با راه‌اندازی کمپین‌های متفاوتی، از دوستان خود خواستند تا کمک‌های انسان‌دوستانه خود را برای ارسال به مردم زلزله‌زده آماده کنند.

کمپین “پرشین بلاگی‌ها”

باشگاه هواداران سرویس‌دهنده وبلاگ “پرشین بلاگ” از جامعه مجازی دعوت کرد تا با حضور در پایگاه های سازمان انتقال خون شهر خود، زمینه امداد رسانی به موقع به هموطنان آسیب دیده خود را فراهم آورند.

اعضای این باشگاه، ساعت 17 روز چهارشنبه 25مرداد را برای اهدای دسته جمعی خون وبلاگ‌نویسان تهرانی انتخاب کردند.

برای پیوستن به این حرکت جمعی وبلاگ نویسان، کافیست کد مرتبط را در تگ BODY قالب وبلاگ و یا در بخش “کدهای اضافی کاربر” کپی کنید تا این لوگو در گوشه وبلاگ شما نمایش داده شود.

تسلیت تیم وردپرس فارسی

تیم فارسی “وردپرس” هم با انتشار خبری، این مصیبت را به بازماندگان این حادثه تسلیت گفت و در پیام خود نوشت که “همه انسان‌ها، بازماندگان این زلزله‌اند.”

انتهای پیام./

One comment

  • پیشنهادویژه
    از دوستان وبلاگ نویس و خبرگزاریها و واهالی اینترنت خواهشمندم طرحی را آماده کنند و در فضای مجازیو رسانه از هر روستایی که خانه هاشان صدرصد از بین رفته از مردمی که وسع مالی خوبی دارن مخصوصا فوتبالیستهای بزرگوار با معرفت مثل علی دایی و دیگرانو کارخانه دار ها و مردم فهیم میهن و کارخانه دارهای و ثروتمندان جای جای آذربایجان مسئولیت ساخت یک خانه نقلی را شخصا به عهده بگیرند تا این عزیزان داغدیده سرما ی پاییز آذربایجان که تفاوتی با سرمای زمستان ندارد د رخانه های خودشان باشند
    یا علی دوستان آماده باشید و در رسانه ها پیش بسوی اعلان پیشنهادت خود واین پیشنهاد بنده
    از همکاری شما متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول