جشنواره «ایثار و شهادت» در آران و بیدگل برگزار می‌شود

به گزارش «وبلاگ نیوز»، این جشنواره با همکاری کانون بسیج هنرمندان شهرستان آران و بیدگل و با هدف توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و احیاء و حفظ ارزشهای دفاع مقدس و به منظور تدوین کتاب پر افتخار خاطرات ماندگار هشت سال دفاع مقدس از مردم و ایثارگران شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

معرفی شهدا و جانبازان و ایثارگران و ارائه وصیت نامه های شهدا، نقش رهبری و ولایت در هشت سال دفاع مقدس، تبیین نقش نوجوانان و جوانان و زنان در هشت سال دفاع مقدس، ارائه دستاوردهای دفاع مقدس در ابعاد گوناگون(فرهنگی، هنری، دفاعی، نظامی و …) و همچنین آثار و عوارض استفاده از سلاح های شیمیایی از جمله موضوعات وبلاگ نویسی در این جشنواره اعلام شده است.

همچنین در بخش خاطره‌نویسی می‌توان به موضوعات خاطرات جانبازان و خانواده‌های ایثارگران، خاطرات دانشجویان و دانش آموزان در دوران دفاع مقدس، خاطرات مردمی از ارسال کمک به جبهه ها و … اشاره کرد.

ساخت وبلاگ و ثبت حداقل 5 موضوع در موضوعات مطرح شده از جمله شرایط شرکت در این جشنواره است.

شایان ذکر است، علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره تلفن 2734552-0362 تماس حاصل نمایند و تا مطالب خود را تاریخ 25 شهریور ماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول