فیس‌بوک تسلیم کمیسیون «فدرال ارتباطات آمریکا» شد

به گزارش «وبلاگ نیوز»، فارس به نقل از چایناپست نوشت: کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا “فیس بوک” را موظف به اجرای نظرات خود در حوزه حریم شخصی کرد تا اطلاعات شخصی آنها به خطر نیفتد.

پیش از این فیس بوک تمایلی به تغییر سیاست های خود در حوزه حریم شخصی نداشت و در برابر اعتراضات کاربران و گروه های مدافع حقوق کاربران هم سکوت کرده بود، اما وقتی با تهدید حقوقی و قضایی مواجه شد مجبور شد روش خود را تغییر دهد.

کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا مدیران فیس بوک را متهم کرده بود در حالی که به کاربران می گویند اطلاعاتشان محرمانه باقی می ماند، آنها را با اشخاص و گروه های ثالث به اشتراک می گذارند و مشکلات متعددی به وجود می اورند.

بر اساس توافق دو طرف فیس بوک ازاین پس باید به طور واضح و روشن کاربران را در جریان تغییراتی که در اطاعاتشان ایجاد می کند قرار دهد و برای انتشار یا انتقال آن به اشخاص و گروه های ثالث رضایت کاربران را جلب کند.

البته کاربران برای اینکه پیام های مرتبط را در این زمینه دریافت کنند، باید تغییرات لازم را در بخش تنظیمات حساب کاربریشان اعمال کنند. بنابراین هنوز هم امکان سوءاستفاده از حریم شخصی کاربران فیس بوک وجود دارد.

فیس بوک همچنین پذیرفته که هر دو سال یک بار امکان بررسی عملکرد خود در حوزه حریم شخصی را به یک شرکت مستقل بدهد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول