برگزاری یادواره سفر رهبر انقلاب به خراسان جنوبی

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از فارس، “مرکز توسعه وبلاگ‌نویسی دینی خراسان جنوبی” به مناسبت سیزدهمین سالگرد سفر مقام معظم رهبری، اقدام به برنامه‌ریزی و اجرای “یادواره سفر مقام معظم رهبری به خراسان جنوبی در فضای مجازی” از تاریخ چهارم تا دهم شهریور ماه کرده است.

دبیر مرکز توسعه وبلاگ‌نویسی دینی خراسان جنوبی در این راستا به خبرنگار فارس گفت: جنبش وبلاگی “شمیم ‌یار” با هدف تولید محتوا در این زمینه و مشارکت حداکثری وبلاگ‌نویسان برنامه‌ریزی شده است که وبلاگ‌نویسان این خطه می‌توانند با انتشار یک مطلب در این جنبش شرکت کنند.

سعید کسرائی‌نیا انتشار نامه‌ای به رهبری از جانب اقشار خاص که در آن افراد دل‌نوشته‌های خود به ایشان را بر صفحه کاغذ می‌آورند، بررسی و باز نشر مطالبات رهبری در حوزه‌های مختلف و انتشار محتوای چند رسانه‌ای را از دیگر برنامه‌های این هفته دانست.

وی تاکید کرد: باز نشر وبلاگ نوشته‌های اعضا، گفت‌وگوی صمیمانه با افرادی که در آن زمان مسئولیت داشتند و بیان خاطرات آنان، تهیه ویژه‌نامه لحظه ورود، طراحی قالب و پوستر، انتشار بیانیه‌های اقشار مختلف را نیز در این هفته خواهیم داشت.

دبیر مرکز توسعه وبلاگ‌نویسی دینی استان دل‌های مردم به ویژه وبلاگ‌نویسان را پاک و خدایی توصیف کرد و از میل و عطش مردم برای دیدار مجدد با ولایت فقیه گفت و اظهار امیدواری کرد با پشتوانه مردمی و برگزاری این یادواره مسئولان بتوانند زمینه سفر مجدد رهبر فرزانه انقلاب را به استان فراهم آورند.

گفتنی است ششم و هفتم شهریور ماه سال 1378 مقام معظم رهبری سفری به جنوب خراسان، یعنی شهرستان‌های بیرجند، نهبندان و قائن داشتند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول