آغاز دومین جشنواره وبلاگ‌نویسی گرگان

به گزارش«وبلاگ نیوز» جشنواره وبلاگ نویسی “گرگان” با مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان، کمیته گرامیداشت روز گرگان و انجمن وبلاگ نویسان گرگاندوست برگزار می شود.

این جشنواره با اهدافی همچون استفاده بیش از پیش از فضای مجازی در جهت معرفی گرگان، ترویج فرهنگ گرگاندوستی و نیز گرامیداشت روز گرگان برگزار می شود.

موضوعات جشنواره در خصوص معرفی هرچه بیشتر گرگان در 5 محور جاذبه های فرهنگی و گردشگری گرگان، فرهنگ بومی گرگان، توسعه پایدار گرگان، ورزش گرگان و چهره ها است.

شرکت کنندگان در جشنواره می توانند با یک تا پنج اثر وبلاگی مرتبط با یک یا هر پنج موضوع جشنواره که در فاصله زمانی یک فروردین 91 تا 14 شهریور سال جاری تولید شده باشد در جشنواره شرکت کنند، همچنین علاقمندان ساکن در خارج از حوزه جغرافیایی گرگان نیز می توانند با ارسال مطالب تولیدی مرتبط با موضوعات جشنواره در این رقابت شرکت کنند.

نوآوری و خلاقیت در آثار تولید شده، ارتباط کامل مطلب با موضوعات جشنواره، تولیدی بودن آن، ایجاز در نوشتار، استفاده از تصویر یا تصاویر مرتبط، گرافیک مناسب وبلاگ، تعداد بازدیدها، پویایی نظرات از جمله امتیازات در نظر گرفته شده در این جشنواره است.

گفتنی است علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند از تاریخ 28 مرداد تا 14 شهریور 91 با مراجعه به سایت جشنواره و اطلاع از قوانین در نظر گرفته شده، با ثبت مطالب مرتبط با موضوعات جشنواره در این رقابت شرکت کنند.

افراد علاقمند جهت کسب اطلاعات تکمیلی می توانند به دبیرخانه جشنواره مراجعه کنند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول