گاف‌های دیجیتالی!

به گزارش «وبلاگ نیوز»، سیدحسین مرئی، مدیر سرویس وبلاگ “جوان بلاگ” در آخرین نوشته وبلاگ خود، درباره حاشیه‌های به وجود آمده پیرامون برنامه “گفت‌وگوی روز” رادیو گفت‌وگو نظرات خود را ارائه کرد.

مرئی که یکی از میهمانان برنامه هفته گذشته “گفت‌وگوی روز” بود، در بخشی از مطلب وبلاگش، به خبر دروغ سایت “افق نیوز” اشاره کرد و نوشت:

روز سه شنبه من با شماره موبایلی که در سایت افق نیوز بعنوان روابط عمومی درج شده بود تماس گرفتم و گفتم شما متن این خبر را از کجا نقل کرده اید؟! پاسخ ایشان خیلی جالب بود. گفتند : به من این متن را دادند و گفته اند چنین گفتگویی بوده ! (بسیار جالب است؛ چه کسی؟!) پس از آن درخواست کردم که فایل صوتی را گوش کنند و ادعا کردند که خبر اصلاح خواهد شد.

مرئی به دروغ بودن نقل قولی که از او در این سایت درج شده است اشاره می‌کند و می‌گوید که اصلا من درباره مرکز رسانه‌های دیجیتال در این برنامه صحبتی نکرده‌ام.

مدیر “جوان بلاگ” در ادامه، از مرکز رسانه‌های دیجیتال گلایه می‌کند و می‌نویسد:

شاید تا سال گذشته نمایشگاه و جشنواره رسانه های دیجیتال از ما برای شرکت دعوت می کردند ولی امسال حتی دعوت معمولی هم انجام نشد. خوشبختانه تاکنون هیچ گونه بودجه ای برای روند پیشرفت پروژه های خود دریافت نکرده ام و تامین بودجه همه از در آمدهای شخصی خودم از شرکت خصوصی بوده!

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول