سرپرست جدید معاونت رسانه‌های دیجیتال مرکز رسانه‌های دیجیتال منصوب شد

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، دکتر علیزاده، طی حکمی “سیدمحمدمهدی مقدسی” را به سمت سرپرست معاونت رسانه‌‎های دیجیتال این مرکز منصوب کرد.

شایسته ذکر است محمدصادق افراسیابی، معاون پیشین این مرکز، به دلیل تمرکز بیشتر بر فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی حوزه رسانه‌های دیجیتال، درخواست کناره‌گیری از این سمت را داشته است.

مقدسی، کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی است و تا پیش از این در سمت مسئول پیگیری و هماهنگی مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه­‌های دیجیتال فعالیت می­کرد.

در متن حکم رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه­‌های دیجیتال آمده است:

جناب آقای سید محمد مهدی مقدسی

با توجه به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده کاری جنابعالی در حوزه‌­های مختلف فرهنگی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست معاونت رسانه‌­های دیجیتال» مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه­‌های دیجیتال منصوب می­شوید.

امیدوارم با بهره‌­گیری از ظرفیت­های موجود در حوزه رسانه­‌های دیجیتال و بهره‌­گیری از توانمندی­های کشور و برقراری ارتباط سازنده با فعالان حوزه فضای مجازی کشور، شاهد ارتقای تراز موفقیت­های مرکز توسعه فناوری اطلاعات باشیم.

گفتنی است دکتر علیزاده ضمن تشکر از زحمات افراسیابی در طول فعالیت چندماهه تصدی بر معاونت رسانه‌های دیجیتال، در حکمی وی را به سمت مشاور مرکز منصوب کرد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول