آقای اوباما! فرمول ساخت آب‌جوی کاخ سفید را بگویید

به گزارش «وبلاگ نیوز»، در روز چهارشنبه 8 شهریور، باراک اوباما، رئیس جمهوری ایالات متحده امریکا در شبکه اجتماعی “ردیت” حاضر شد و به 10سئوال کاربران این شبکه اجتماعی پاسخ داد.

“ردیت” یک شبکه اجتماعی مجازی است که در آن کاربران ثبت‌نام کرده، قادرند اخبار را در قالب لینک یا متن ارسال کنند و آن را با دیگران به اشتراک بگذارند. کاربران در “ردیت” می‌توانند به پست یا گزارش‌های نوشته شده رأی دهند و جایگاه آن خبر را در صفحات ردیت و صفحهٔ اصلی مشخص کنند.

یکی از بخش‌‌های معروف ردیت بخش “من هستم” است که در آن کاربران اعلام می‌کنند که هر چه می‌خواهید از من بپرسید.

اوباما هم یکی از میهمانان انتخاباتی و تبلیغاتی این بخش بود که توانست با حضور 30 دقیقه‌ای خود، در این شبکه حضور پیدا کند و به مسائلی چون آزادی اینترنت، اقتصاد و بیکاری بپردازد.

علاوه بر این برخی از کاربران درباره نحوه آماده‌سازی “آبجو” در کاخ سفید سئوال کردند که رئیس جمهوری امریکا قول داد که طرز تهیه آن را به‌زودی منتشر کند.

بی.بی.سی فارسی خبر داد که اوباما در انتهای جلسه نیم‌ساعته آنلاین پرسش و پاسخ، ضمن تشکر از کاربران، این کار را نمونه‌ای از کمک فناوری و اینترنت به انجام گفت‌وگوهایی خواند که دستیابی به دموکراسی را در درازمدت آسان تر می‌کنند.

گفته می‌شود در این گفت‌وگوی اینترنتی، نزدیک به 200هزار کاربر حضور داشتند که همین اتفاق باعث اختلال چند دقیقه‌ای این شبکه اجتماعی شد.

اریک کارتین، مدیر کل سایت ردیت به سایت Verge گفت که این گفت‌وگو از پیش برنامه‌ریزی شده اما رسانه‌ای نشده بود.

برای اطمینان کاربران این شبکه از حضور واقعی اوباما در این گفت‌وگو، کاخ سفید عکسی را از او منتشر کرد که پشت رایانه نشسته است و علاوه بر این، اوباما در حساب کاربری شخصی خود در توییتر هم این موضوع را اطلاع‌رسانی کرد.

دفتر مرکزی ردیت در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا در ایالات متحده آمریکا است.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول