آخرین خبرهای مرکز رسانه‌های دیجیتال

به گزارش «وبلاگ نیوز»، مرکز رسانه‌های دیجیتال دو انتصاب جدید را در روزهای گذشته تجربه کرد.

بر این اساس، حسن علیزاده، رئیس این مرکز، طی حکمی “عبدالله عبدوس” را به سمت مدیر شبکه ملی فرهنگ جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

عبدوس در رشته کارشناسی ارشد حقوق خصوصی تحصیل کرده است و حضور در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، گروه صنعتی ایران‌خودرو، سازمان مشاوره فنی و مهندسی شهر تهران و روزنامه فرهنگ آشتی را در پرونده سوابق کاری خود دارد.

پیش از این “مهدی میلانی‌زاده”، مدیریت شبکه ملی فرهنگ را به عهده داشت.

هم‌چنین عباس انجم‌شعاع، مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکمی “حمزه کرمانی” را به سمت مدیر حراست مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال منصوب کرد.

تشکیل مجمع رسانه‌های برخط پیام‌ده

علیزاده، رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال گفت: مجمع رسانه‌های برخط پیام‌ ده کشور، به همت مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به درخواست فعالان عرصه رسانه‌های برخط تشکیل می‌شود.

رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال افزود: این مجمع که به همت مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به درخواست جمعی از فعالان بخش‌خصوصی تشکیل خواهد شد؛ ارتقای آگاهی ، توسعه و هدایت فرهنگ عمومی و حمایت از حقوق مادی و معنوی متصدیان رسانه های برخط در خصوص امور مربوط به رسانه‌های برخط پیام‌ده را دنبال می‌کند.

علیزاده تصریح کرد: بر این اساس به زودی فراخوان ثبت‌نام از علاقمندان برای حضور در انتخابات هیات مدیره این مجمع از سوی مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال اعلام می‌شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول