29 شهريور؛ زمان اختتاميه جشنواره فعالان سايبری ايثار و شهادت

به گزارش «وبلاگ نیوز»، داوود براتی، دبير جشنواره “فعالان سايبری ايثار و شهادت“، در گفت‌وگو با ايكنا، با اشاره به مراسم اختتاميه اظهار كرد: جشنواره فعالان سايبری ايثار و شهادت، 29 شهريورماه مصادف با اولين روز از هفته دفاع مقدس با اعلام جوايز برگزيدگان در تالار وحدت به كار خود پايان می‌دهد.

وی افزود: جشنواره فعالان سايبری ايثار وشهادت، بزرگترين جشنواره ايثار و شهادت كشور بوده و جوايز درنظر گرفته شده برای منتخبان جشنواره، لپ‌تاپ به همراه مودم اينترنت است كه برای تشويق و ترغيب بيشتر فعالان اين حوزه برای نفرات اول از هر گروه سفرهای آموزشی خارج از كشور هم در نظر گرفته شده است.

دبير جشنواره فعالان سايبری ايثار و شهادت تصريح كرد: اين جشنواره حدود 20 برگزيده خواهد داشت كه در هر بخش 5 نفر انتخاب می‌شوند. همچنين به جوانترين و مسن‌ترين نفرات شركت كننده در اين جشنواره نيز جوايز نفيسی را به رسم يادبود اهدا می‌شود.

وی بيان كرد: در جريان برگزاری مراسم اختتاميه نخستين جشنواره فعالان سايبری ايثار و شهادت برنامه‌ای با نام نمايشگاه عكس با موضوع ايثار و شهادت، دفاع مقدس و بيداری اسلامی برگزار می‌شود كه عكاسان اين حوزه می‌توانند از طريق دبيرخانه جشنواره جهت ارائه آثار خود اقدام كنند.

براتی اظهار كرد: جشنواره فعالان سايبری ايثار و شهادت در چهار بخش وبلاگ، وب‌سايت، نرم‌افزار، كليپ و تلفن همراه برگزار و برگزيدگان آن 29 شهريورماه اعلام خواهد شد.

دبیر جشنواره فعالان سایبری ایثار و شهادت گفت: تا کنون 1120 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول