اختتامیه همایش وبلاگ نویسان اهل کتاب بشرویه برگزار شد

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از فارس، رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان بشرویه در همایش وبلاگ‌نویسان اهل کتاب در بشرویه اظهار کرد: فراخوان نخستین همایش وبلاگ‌نویسان اهل کتاب از خردا‌دماه سال جاری آغاز شده و در مدت فراخوان با هماهنگی و طراحی کمیسیون امور بانوان برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی حجاب و عفاف نیز با این همایش همراه شده است.

محمود کاظم‌زاده ادامه داد: در این همایش از تمامی اعضای شبکه کتابخوانان حرفه‌ای شهرستان بشرویه دعوت به عمل آمد که بیش از 200 نفر از اعضا نیز شرکت کردند.

وی افزود: موضوع فراخوان همایش کتاب و کتابخوانی بوده و 60 وبلاگ در دبیرخانه همایش ثبت‌نام کردند و 15 اثر نیز با موضوع حجاب و عفاف به دبیرخانه همایش رسیده است.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان بشرویه با اشاره به حضور خوب و موثر علاقمندان به مطالعه و کتاب، هدف از برگزاری این همایش را تبیین شاخصه‌های مطالعه مفید از فضای اجتماعی دانست و گفت: نهضت مطالعه مفید در سطح ادارات کتابخانه‌های شهرستان‌های کشور تشکیل شده است.

کاظم‌زاده اضافه کرد: برگزاری همایش وبلاگ‌نویسان اهل کتاب و گردهمایی اعضای شبکه کتابخوانان حرفه‌ای در بشرویه گام مثبتی برای ارتقای مطالعه مفید در شهرستان بوده است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بشرویه نیز با اشاره به جایگاه مطالعه مفید و اهمیت آن در فضای مجازی گفت: باید به این بخش توجه ویژه شود.

حجت‌الاسلام محمد بهشتی‌فر با اشاره به انواع تفکراتی که در حال حاضر در سطح جهان رایج است و به همان میزان نیز به صورت کتاب، نشریه، سایت و وبلاگ وجود دارد، اظهار کرد: وظیفه ما شناخت حربه‌های دشمن برای وارد کردن آسیب به نظام و انقلاب بوده و حضور ارزشی در فضای مجازی راهی برای مقابله با تهاجم دشمن است.

در پایان این همایش از شش وبلاگ برتر شرکت کننده در همایش وبلاگ‌نویسان اهل کتاب و سه وبلاگ با موضوع حجاب و عفاف تقدیر شد.

در بخش وبلاگ‌نویسی با موضوع کتاب و کتابخوانی فاطمه‌السادات طاجانی و فائزه فانی با وبلاگ “یک فنجان کتاب داغ”، بهزاد مقیمیان هوش با وبلاگ “بسیج کلمه طیبه”، میلاد و مرتضی پورسلطانی با وبلاگ “انتظار تا ظهور”، امیرعلی سبحانی با وبلاگ “داستانکده”، علی شمس‌الدین با وبلاگ “بیداری اسلامی”، محمد قیصری منوچهری و قاسم سبحانی با وبلاگ “خاکیان” به عنوان صاحبان وبلاگ‌های برتر معرفی شدند.

در بخش حجاب و عفاف نیز از مهرداد نوربخش و حسین مقیمیان برای وبلاگ حجاب سایه‌بان عزت، زهره مشهوری برای وبلاگ حجاب صدفی بر گوهر وجود و مهناز وثوقی برای وبلاگ حجاب زکات زیبایی تقدیر شد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول