نشست «پژوهشگران رسانه‌های اجتماعی» برگزار شد

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از رسانه‌های اجتماعی، هشتمین نشست “پژوهشگران رسانه‌های اجتماعی” عصر شنبه 25شهریور در محل فرهنگسرای رسانه برگزار شد.

دکتر یونس شکرخواه، رئیس موسسه مطالعات آمریکای شمالی و اروپا دانشگاه تهران با تقدیر از برگزارکنندگان این نشست، اظهار داشت: رسانه های جدید اعم از شبکه های اجتماعی مجازی نیاز به شناخت و درک هویت از طرف کاربرانشان دارند. این که فردی می گوید “آیفون خریدم نه تلفن همراه” نمود آن است.

شکرخواه با بیان اینکه “مقدار Event Makerها در شبکه های اجتماعی کم است و افراد تنها به دنبال لایک کردند می روند” افزود: گسترش نوآوری باید در صدر تحقیقات پژوهشگران رسانه های اجتماعی مجازی ایران قرار بگیرد.

جواد افتاده، دبیر جامعه پژوهشگران رسانه های اجتماعی ایران نیز در این نشست ضمن تقدیر شرکت کنندگان در این نشست و مشارکت کنندگان در همایش “روز رسانه های اجتماعی” اظهار داشت: نخستین حرکت جامعه پژوهشگران جشن روز رسانه های اجتماعی بود که بعد از آن هفت نشست تخصصی تا خرداد امسال برگزار شد که پس از آن همایش روز رسانه های اجتماعی توسط این جامعه و شرکت “لایف وب” برگزار شد.

در ادامه، حسین کرمانی، کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی دانشگاه تهران، پایان نامه خود با عنوان “سنجش سرمایه اجتماعی در شبکه های اجتماعی مجازی” به راهنمایی، دکتر حمید عبدالهیان و مشاوره دکتر علیرضا دهقان را این نشست ارائه کرد.

لازم به ذکر است، در حاشیه این نشست مراسم تقدیر از اعضای کمیته علمی و اجرائی همایش روز رسانه های اجتماعی برگزار شد.

گفتنی است، هشتمین نشست جامعه “پژوهشگران رسانه‌های اجتماعی ایران” توسط وب سایت “رسانه های اجتماعی” و دبیرخانه همایش “روز رسانه های اجتماعی” و با همکاری “فرهنگسرای رسانه” و شرکت “لایف وب” برگزار شد که گزارش کامل آن را می‌توانید از این‌جا بخوانید.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول