برگزیدگان جشنواره «فعالان سایبری ایثار و شهادت» به خارج از کشور اعزام می‌شوند

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از روابط عمومی نخستین جشنواره “فعالان سایبری ایثار و شهادت”، داود براتی دبیر اجرایی نخستین جشنواره فعالان سایبری ایثار و شهادت گفت: جشنواره فعالان سایبری ایثار و شهادت بزرگترین جشنواره ایثار و شهادت کشور است و قسمت کوچکی از پروژه بسیار بزرگی است که انشالله در انتهای سال جاری به صورت رسمی به بهره برداری می رسد و به عبارتی اختتامیه این جشنواره آغازی بر آن طرح محسوب می شود.

وی افزود: موضوع مهم این است که جشنواره فعالان سایبری ایثار و شهادت برای نخستین بار است که در سطح کشور برگزار می شود و برگزاری آن مستلزم تلاش همه عوامل و دست اندرکاران می باشد و آنها بر آن هستند تا بتوانند جذابیت های لازم را برای این منظور فراهم کنند تا فعالان این عرصه هرچه بیشتر به این حوزه روی آورده و در آن به فعالیت بپردازند.

براتی ادامه داد: این جشنواره از جمله جشنواره های منحصر به فردی است که خوشبختانه تا امروز استقبال بسیار خوبی از آن شده به صورتی که عمق فعالیت در این حوزه فرهنگی کشور را نشان می دهد.

دبیر اجرایی نخستین جشنواره فعالان سایبری ایثار و شهادت خاطرنشان کرد: این جشنواره در نوع خود بی نظیر است زیرا تا به حال در کشور جشنواره ای با این موضوع در حوزه ایثار و شهادت به صورت فعال و نیمه فعال برگزار نشده و جا دارد تا از چنین برنامه هایی حمایت صورت گیرد.

وی اضافه کرد: جوایز درنظر گرفته شده برای منتخبین جشنواره لپ تاپ به همراه مودم اینترنت است که برای تشویق و ترغیب بیشتر فعالان این حوزه، برای نفرات اول از هر گروه، سفرهای آموزشی خارجی را در نظر گرفته ایم.

براتی پیرامون سفرهای خارجی درنظر گرفته شده برای نفرات برگزیده تصریح کرد: سفرهای آموزشی درنظر گرفته شده عمدتا کشورهایی است که به صورتی فعال تر در عرصه نرم افزار و فضاهای سایبری فعالیت دارند تا انشاالله بتوانیم به صورت معکوس برای مقابله با حملات تهاجم فرهنگی از آنها استفاده کنیم.

دبیر اجرایی نخستین جشنواره فعالان سایبری ایثار و شهادت به تعداد برگزیدگان این جشنواره اشاره کرد و گفت: این جشنواره حدود 20 برگزیده دارد که در هر بخش 5 نفر انتخاب می شوند.

وی افزود: از جمله جوایز درنظر گرفته شده برای برگزیدگان این جشنواره می توان به لپ تاپ برای نفرات دوم و سوم و مودم وایمکس ایرانسل با یک سال اشتراک رایگان برای نفرات چهارم و پنجم اشاره کرد.

براتی در پایان گفت: همچنین به جوانترین و مسن ترین نفرات شرکت کننده در این جشنواره نیز جوایز نفیسی را به رسم یادبود اهدا می کنیم.

لازم به ذکر است جشنواره فعالان سایبری ایثار و شهادت در 4 حوزه وبلاگ – وب سایت – نرم افزار – کلیپ و تم تلفن همراه برگزار می شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول