اولین جشنواره غذای ایرانی وبلاگ‌نویسان تهرانی برگزار می‌شود

به گزارش«وبلاگ نیوز» اولین جشنواره غذای ایرانی وبلاگ نویسان از سوی “گروه آشپزی” فنز پرشین بلاگ و با همکاری سرای محله دروازه شمیران تهران، برگزار می شود.

این جشنواره به منظور ترویج فرهنگ استفاده از غذای ایرانی و عدم استفاده از غذای آماده به مصرف (Fast Foods) در خانواده های ایرانی ویژه وبلاگ نویسان برگزار می شود.

شرکت در جشنواره برای عموم وبلاگ نویسان آزاد است و علاقمندان تا تاریخ 20 مهر ماه مهلت دارند تا با شماره 09358134840 (پگاه نیک نفس) از ساعت 9 صبح الی 12 ظهر، تماس حاصل کرده و با اعلام نام و نام خانوادگی و غذای مورد انتخابی خود در این جشنواره ثبت نام و شرکت نمایید .

شرکت کنندگان تنها مجاز به پخت 1 نوع غذای ایرانی هستند و کسانی که اقدام به پخت غذاهای غیر ایرانی و غذای آماده به مصرف کرده باشند از جشنواره و شرکت در قرعه کشی حذف خواهند شد.

همچنین علاقه مندان می توانند غذای محلی شهر خود را نیز پخت کنند و  نیز پختن سوپ، دسر، کیک، نوشیدنی ها  در جشنواره ممنوع است.

زمان برگزاری جشنواره پنج شنبه 27 مهر ماه  1391، از ساعت 11 صبح الی 14 ظهر است و مکان برگزاری، تهران، دروازه شمیران، ایستگاه متروی دروازه شمیران، خیابان شهید بیانی، کوچه شیرعلی، کوچه حاجی محبوب، سرای محله دروازه شمیران خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول