از بخش وبلاگ‌نویسی پرتال مهدویت به‌زودی رونمایی خواهد شد

به گزارش خبرنگار «وبلاگ نیوز» پرتال جامع مهدویت، زیر نظر بنیاد فرهنگی “مهدی موعود” فعالیت می کند و خود بنیاد زیر نظر حج الاسلام و المسلمین قرائتی است.

محمدرضا عابدی شاهرودی در خصوص خدماتی که این پرتال به وبلاگ نویسان می دهد گفت: یکی از امکانات مرتبط با فضای وبلاگی این پرتال، ایجاد شبکه وبلاگ نویسان مهدوی است که چندی قبل خبر تکمیل لیست وبلاگ های مهدوی، منتشر شد.

وی در رابطه با ملاک های انتخاب این وبلاگ ها نیز گفت: به روز بودن، ارتباط با مخاطب، ادبیات وبلاگ نویسی (رعایت اصول وبلاگ نویسی از جمله کوتاه نویسی)، گرافیک، سبک بودن قالب، آمار بازدید نمونه هایی از این ملاک ها بوده و وبلاگ هایی که حداقل امتیازها را در آورده باشند نیز در این لیست قرار گرفته اند.

شاهرودی در خصوص برنامه های آتی برای وبلاگ نویسان گفت: تصمیم داریم با رصد این وبلاگ ها به صورت متداول مشکلات محتوایی و فنی وبلاگ نویسان را شناسایی کرده و با برگزاری اردوها و کلاس های متنوع و مرتبط بر سطح غنای وبلاگ ها بیفزاییم.

این وبلاگ‌نویس در مورد برنامه های خاص غرفه در ایام نمایشگاه نیز گفت: از برنامه های این غرفه در ایام نمایشگاه می توان به رونمایی از پرتال جامع مهدویت اشاره کرد که در ایام نمایشگاه صورت می گیرد و با حضور 32نماینده از 32 استان انجام خواهد شد و در این مراسم رمز و کلمه عبور به آن ها اعطا خواهد شد و از این به بعد، نمایندگان می توانند با صفحه اختصاصی خود برنامه های واحد خود را به صورت مستقل در پرتال قرار دهند.

شاهرودی رونمایی از بخش وبلاگ نویسی مهدوی را از برنامه های آینده پرتال اعلام کرده و افزود: به زودی رونمایی از بخش وبلاگ نویسی صورت خواهد گرفت و در آن وبلاگ نویسان می توانند به معرفی، نقد و بررسی وبلاگ های مهدوی بپردازند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول