هدف اصلی «حزب‌الله سایبر» جمع‌آوری افراد ارزشی است

بوالحسنی، مدیر غرفه “حزب‌الله سایبر” در گفت‌وگو با خبرنگار «وبلاگ نیوز» درباره تغییرات مجموعه در نمایشگاه ششم گفت: نسبت به سال گذشته تغییرات خاصی صورت نگرفته است. اهداف همان اهداف است و هدف کلی همان جمع آوری افراد ارزشی و تخصصی شدن فعالیت ها در فضای جنگ نرم به منظور یکپارچه کردن فعالیت ها در جواب به حجمه های دشمن، است.

مدیر غرفه حزب الله سایبر، از جمله برنامه های پیش روی این مجموعه را برگزاری کلاس های آموزشی در قالب محتوای نوشتاری، روزنامه نگاری، عکاسی، ساخت کلیپ و بحث های تخصصی اعلام کرد.

بوالحسنی افزود: سال گذشته تصمیم به برگزاری کلاس های آموزشی داشتیم، اما با همایش هایی که برگزار کردیم، بخشی از موضوعات اساسی و رفع شبهات احتمالی نسبت به وقایع را به مخاطبان انتقال دادیم.

انتهای پیام/.

One comment

  • f

    بسیاری از افراد وبلاگ نویس دوست ندارند شناخته شوند و مخصوصا افراد اانقلابی دوست دارند مثل رزمندگان و شهدای گمنام ، بی نام و نشان بمانند ولی فعالیت کنند و بر افکار عمومی تاثیرگذار باشند.

    پس اینکه شما دوست دارید انها شناخته شوند و سازماندهی شوند این تفکر اشتباهی است.

    وقتی که خیلی از نیروهای دشمن ناشناسند و پنهانی علیه اسلام و انقلاب فعالیت می کنند سربازان گمنام امام عصر( ع) هم تنها راهی که دارند مقابله با آنها به صورت ناشناس و مخفی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول