5سال «چراغ خاموش» حرکت کردیم

به گزارش «وبلاگ نیوز» سیداحمد سیدی حائری، یکی از مدیران سایت جوملای فارسی در خصوص معرفی “جوملا” گفت: جوملا یک نرم افزار است که به وسیله آن می توان از یک وبلاگ شخصی پورتال سازمانی ایجاد کرد، در عین اینکه محدودیت در اجرای کار ندارد نرم افزار امن و خوبی است و مخاطبان با اطلاعات کم از رایانه هم می توانند از این نرم افزار استفاده کنند.

وی همچنین در خصوص آغاز فعالیت وب سایت “جوملای فارسی” نیز گفت: شروع کار از سال 84 بوده و از شهریور 86 با حمایت مالی گسترش فضای مجازی نوید ایرانیان کار خود را گسترش داده است.

مدیر سایت جوملای فارسی در خصوص علت حضور در نمایشگاه نیز گفت: سایت اولین نمایشگاه رسانه های دیجیتال را ما ایجاد کردیم. اما تصمیم گرفتیم در طول این 5سال چراغ خاموش حرکت کنیم تا بتوانیم نرم افزار را توسعه بدهیم و الان پایگاه به یک ثبات رسیده است و تصمیم گرفتیم که با این نام در نمایشگاه حضور بیابیم.

سیدی حائری در خصوص برنامه های سال بعد این سایت نیز گفت: از نظر پیشرفت نرم افزار در نظر داریم که یک سری سرویس های مورد نیاز سازمان ها را تهیه کنیم که در سایت موجود نیست و از نظر کارهای خود شرکت نیز برگزاری سمینارهای آموزشی، و همایش های مختلف است که تا به حال برگزار نکرده ایم.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول