معرفی برگزیدگان جشنواره رضوی در اختتامیه جشنواره تهران

به گزارش «وبلاگ نیوز» براساس اخبار منتشر شده از سوی برگزار کنندگان جشنواره رضوی، قرار بود که اختتامیه و اعلام نتایج این جشنواره در دهه کرامت اعلام شود. اما چندی پیش بدون برگزاری این مراسم، خبر تکریم از برگزارکنندگان دهه کرامت با نام “شکرانه” منتشر شد.

در پی درخواست های شرکت کنندگان این جشنواره از «وبلاگ نیوز» در رابطه با پیگیری موضوع اختتامیه، پس از تماس های خبرنگار «وبلاگ نیوز» با برگزار کنندگان مشخص شد که مراسم اختتامیه به دلیل تلاقی با جشنواره تهران، در هفته آینده اعلام خواهد شد و شرکت کنندگان می توانند نتایج را در سایت “سرآمد” و با وارد شدن به صفحه کاربری خود، وضعیت را مشاهده کنند.

انتهای پیام/.

۲ comments

  • رضا

    سلام . یعنی کل جشنواره تمام شد؟ هنر – ایده – وبلاگ – سایت و … تو سرآمد زده داوری اولیه ! مدیر عزیز سایت میشه بیشتر توضیح بدهید ؟ متشکر

  • منتظر

    سلام
    من هم متوجه نشدم .اگر جشنواره تمام شد پس چرا همچنان داوریه اولیه درج شده.درحالی که چندماه قبل دبیرخانه در پاسخ به این سوالم گفته بود چنانچه از داوری اولیه عبور کنیم اترهای ثبت شده در جشنواره چه به این مرحله راه پیدا کنند و چه از این مرحله جا بمانند این کلمه تغییر خواهد کرد بطوری که خود صاحب اثر متوجه وضعیت اثرش در جشنواره می شود..
    خواهش منداست درباره جشنواره (پیام امام) هم پرسجو کنید.
    ماها و نزدیک به یک سال از اعلام برگزیدگان این جشنواره می گذرد، اما کو جایزه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول