اعلام برگزیدگان «اسوه صبر»

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از سایت اسوه صبر، صبح پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۱ همزمان با سالروز شهادت سفیر کربلا، حضرت مسلم بن عقیل (ع) و روز عرفه، مراسم اختتامیه دومین دوره سوگواره وبلاگ نویسی اسوه صبر با حضور مقامات استانی و شهری، مداحان، عوامل برگزاری سوگواره، برگزیدگان، شرکت کنندگان و جمعی از مردم شریف استان در سالن اندیشه اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان مشگین شهر برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ستوده، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل و حجت‌الاسلام و المسلمین یدالله نعمتی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی مشگین شهر به سخنرانی پرداختند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ضمن قدردانی از وبلاگ نویسان، عوامل هیئت عزاداری علمداران کربلای مشگین شهر و تیم طراحی و توسعه دیجیتال “زووز دیزاین ایران” گفت: در عصر انفجار اطلاعات باید از فضای مجازی بهره بیشتر برده شود زیرا با گسترش فن آوری های نوین و فضای سایبری امروزی معرفی دین از طریق تبلیغات چهره به چهره و مکتوبات کافی نیست.

وی با بیان این که این مسابقه برای دومین سال متوالی به عنوان پایلوت استانی در شهرستان مشگین شهر برگزار می شود، از حمایت سازمان تبلیغات اسلامی برای بهره مندی اهالی استان از امکانات فضای مجازی خبر داد.

سپس شهروز اردبیلی و پویا حاج بیگی به مداحی پرداخته و پس از آن ضمن قرائت بیانیه هیئت داوران توسط داود رضایی، رئیس دومین دوره سوگواره وبلاگ نویسی اسوه صبر، برندگان این دوره معرفی شدند.

بر این اساس در بخش وبلاگ محور، اعظم عزیزی از نمین به عنوان نفر اول، حافظ و شهریار آذری از مشگین شهر به صورت مشترک نفر دوم و داریوش مصلح از پارس آباد به عنوان نفر سوم انتخاب شدند.

همچنین در بخش پست محور، لطف الله شیرین زبان از اردبیل، ثریا دادخواه از اردبیل و محمدصادق اصغری از اردبیل رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول