جشنواره «فرهنگ انتظار و ولایت‌مداری» تا 17آبان تمدید شد

علیرضا قانع، دبیر جشنواره «فرهنگ انتظار و ولایت‌داری» به خبرنگار «وبلاگ‌نیوز»، گفت: ابراز ارادت به خاندان عصمت و طهارت و ائمه اطهار(ع) و تعمیق و تعمق فرهنگ انتظار و ولایت مداری در جامعه از اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی با اشاره به اینکه انتظار در اعتقاد تشیع دارای محتوایی اصلاح‌گرایانه، تحرک آفرین و تعهدآور است، تصریح کرد: عالی ترین درجه بندگی حق تعالی، در نتیجه برترین عمل و نیکوترین تلاش، جنبش و اصیل ترین فرهنگ است.

دبیر جشنواره فرهنگ انتظار و ولایت‌داری، تاکید کرد: توجه هرچه بیشتر آحاد گوناگون جامعه و همشهریان به فرهنگ مهدویت از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره مهدوی است.

قانع با تاکید بر اینکه جشنواره فرهنگ انتظار در 9 بخش برگزار می شود، بیان کرد: بخش نقاشی با سه زیرشاخه کودکان، نوجوانان و بزرگسالان، بخش عکاسی در 2 زیرشاخه موبایلی و حرفه ای و بخش های خوشنویسی، شعر، دلنوشته، مقاله، طراحی پوستر، وبلاگ نویسی و بهترین پیامک من به امام دل ها(عج) از جمله محورهای این جشنواره است.

وی با اشاره به اینکه در هر بخش از سه نفر برتر جشنواره تجلیل می شود، خاطرنشان کرد: به نفرات اول هر بخش، هزینه سفر کربلا به مبلغ 300 هزار تومان، به نفرات دوم و سوم هر بخش نیز به ترتیب، کمک هزینه سفر به مشهد به مبلغ 200 هزار تومان و کمک هزینه سفر به قم به مبلغ 100 هزار تومان اعطا می شود.

وی با بیان اینکه مهلت شرکت در جشنواره به علت استقبال گسترده شرکت کنندگان پنج روز تمدید شده است، یادآوری کرد: علاقه مندان می توانند آثار مهدوی خود را تا تاریخ 17آبان به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دبیر جشنواره فرهنگ انتظار و ولایت ‌داری همچنین، اذعان کرد: علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در جشنواره به سایت اطلاع رسانی «فرهنگ انتظار و ولایتمداری» مراجعه کنند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول