مسابقه وبلاگ‌نویسی «سید ‌الایام» برگزار می‌شود

به گزارش «وبلاگ نیوز»، با توجه سالگرد سی و چهارم به برپایی نماز جمعه در شهرستان ورامین در هشتم آبان ماه و با هدف رشد فرهنگ نماز جمعه در میان اقشار جامعه، مسابقه وبلاگ نویسی با نام «سید الایام» برگزار می شود.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را به نشانی info@osveh.info ارسال کنند و برای شرکت در این مسابقه ارسال آدرس اینترنتی، نام و نام خانوادگی شرکت‌کننده و شماره تماس به آدرس پست الکترونیک فوق ضروری است.

موضوعات پیشنهادی این مسابقه بررسی ابعاد شخصیت اسوه خدمت ورامین، نماز جمعه در آینه شعر و ادب، نماز جمعه ورامین در آینه خاطرات، نماز جمعه و استکبارستیزی، نماز جمعه و نقش آن در بیداری اسلامی، نماز جمعه و نقش آن در اقتصاد مقاومتی، نقش جوانان در نماز جمعه، تاثیر نماز جمعه در تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و ارزیابی کمی و کیفی نمازهای جمعه ورامین، پیشوا، پاکدشت، قرچک، جوادآباد و خیرآباد، اعلام شده است.

این مسابقه دارای سه داور محتوایی و سه داور فنی از مدرسان دانشگاه خواهد بود که سطح کیفی و محتوایی آثار دریافتی را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و مهلت ارسال آثار 15 آبان تا 26 دی ماه است و از 6نفر برتر در دهه فجر تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/.

One comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول