10سایت و وبلاگ برتر مازندرانی در جشنواره «یک روزه» انتخاب شدند

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از ایرنا، در جشنواره یک روزه که در دانشکده علوم قرآنی آمل برگزار شد، 754 سایت و وبلاگ مذهبی مازندران در موضوع های آزاد، ارزشی و انقلاب با هم رقابت کردند که از این تعداد صاحبان 10 سایت و وبلاگ استانی به عنوان برترین انتخاب شدند.

وبلاگ هیات جوادالائمه از آمل، فاطمه الزهرا(ع) از بابل، رهروان نیاک از آمل، حجاب و عفاف از قائمشهر، کوبتران زمینی از بابل، طرح با تو حرف می زند از آمل، نقطه رهایی از فریدونکنار، جای خالی خاکریز از بهشهر، بسیجیان هیات الرسول از نکا و جرعه از بابلسر به ترتیب به عنوان وبلاگ های برتر مذهبی مازندران در این جشنواره معرفی شدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در آیین پایانی این جشنواره گفت: فضای مجازی از تاثیر والایی در عصر کنونی برخوردار است و باید از این ابزارها برای ترویج و گسترش اخلاق و فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) بهره گرفت.

حجت الاسلام ناصر شکریان افزود: هم اکنون تعداد زیادی از مساجد، هیئت های مذهبی و کانون های قرآنی مازندران دارای وبلاگ هستند و این اداره کل نیز آمادگی برای برگزاری دوره های آموزشی برای ایجاد وبلاگ در مساجد را دارد.

وی ادامه داد: تاکنون در مازندران بیش از پنج هزار هیئت مذهبی سازماندهی شده است.

استعمار اطلاعاتی در سطح جهان در حال گسترش است

مدیرعامل مجمع فعالان فضای مجازی انقلاب اسلامی (فرا) هم در این مراسم با بیان این که استعمار اطلاعاتی در سطح جهان در حال گسترش است و همه تلاش های آنان جاسوسی عمومی نسبت به مردم سراسر جهان است، گفت: دشمنان اسلام اکنون از طریق فضای مجازی در صدد تسلط برای جوانان هستند تا با عوام فریبی و دروغ پردازی های خلاف واقعیت شکست های خود را جبران کنند.

مهدی صرامی بر اهمیت فضای مجازی و هدایت این مجموعه ها به سمت ارزش های دینی و انقلاب تاکید کرد و یادآور شد: وبلاگ نویسان و صاحبان سایت های مجازی باید همسو با گسترش استقلال و امنیت ایران اسلامی تلاش کنند و در حال حرکت به سمت پوشش ابعاد زندگی و تعالی انسان باشند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول