باید به کسانی‌که در فیس‌بوک فعال هستند «هشدار» داد

به گزارش«وبلاگ نیوز» سردار سرتيپ دوم پاسدار رمضان شريف مسئول روابط عمومي كل سپاه  پاسداران انقلاب اسلامی در گفت وگو با بولتن نیوز، در خصوص تهاجم فرهنگی و رسانه ای دشمن از طریق فضای سایبری و پدیده هایی مانند فیس بوک گفت: وقتی مجموعه ای مثل فیس بوک راه می افتد، شعاری که مطرح می شود این است که می خواهند میدانی را باز کنند برای گفت وگو و تعامل مردم ایران، این یک شعار قشنگ و فریبنده و جذاب است. همه ما می دانیم پشت این شعار و صحنه زیبا، چه نیات شومی را دنبال می کنند. در حقیقت فرهنگ خیلی از خانواده های ما را که فرهنگ دینی است و در شان ماست، به چالش می کشاند و زیر سوال می برد.

سردار شریف با بیان اینکه هیچ رسانه ای بدون صاحب نیست، و هیچ رسانه ای بدون هدف پا به عرصه ی کار رسانه ای نمی گذارد، گفت: در گذشته های بسیار دور هم این حرف جدی بوده است، الان هم این حرف درست است که پشت هر رسانه ای هدفی دنبال می شود.

مسئول روابط عمومی سپاه افزود: طبیعی است که چنین رسانه ای به عامل متضاد با خودش اجازه نمی دهد در میدان آن به صورت جدی بازی کند. ممکن است برای اینکه مخاطبان بیشتری را جذب و جلب کند، میدان محدودی را به شما در بعضی از حوزه ها بدهد و شما تصور کنید که می توانید از آن ابزار برای اهداف خودتان استفاده کنید، ولی قطعا این اتفاقیست که نمی افتد و حتما دشمن در یک جایی جلوی آن را خواهد گرفت، شاهد صحبت من همین قطع پخش برنامه های جمهوری اسلامی از ماهواره های مطرح دنیاست.

مسئول روابط عمومي كل سپاه  پاسداران انقلاب اسلامی در رابطه با خطرات احتمالی فیس بوک گفت: باید به کسانی که در این شبکه فعال هستند، به صورت جدی هشدار داد. اقیانوسی است بزرگ که ما می خواهیم در آن شنا یاد بگیریم، طبیعتا شنا را باید در محدوده کوچکتری تمرین کرد و آموزش دید که وقتی به اقیانوس می روید غرق نشوید و من فکر می کنم فیس بوک جزو چیزهایی است که کسانی را که وارد آنجا می شوند به سرعت، به دلیل عدم مهارت لازم در خودش فرو می برد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول