220وبلاگ برتر از 22 منطقه تهران برگزيده مي‌شوند

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از ستاد خبری جشنواره شکوفا، دکتر ضيايي پرور، با اشاره به دستورالعمل کانون و جشنواره وبلاگ نويسي تصريح کرد: ايران يک کشور وبلاگ خيز است و در بين تمام فناوريهاي اطلاع رساني و ارتباطي، وبلاگ نويسي در کشورمان بالاترين شاخص فناوري را در سطح جهان به خود اختصاص داده است.

وی افزود: تقويت جايگاه پيشتاز وبلاگ نويسي، تقويت فضاي وب فارسي، آموزش کاربري وبلاگ و ايجاد فرصت گفتگو ميان شهروندان در جهت رفع مشکلات شهري از جمله اهداف کانون وبلاگ نويسي است.

دبير علمي کانون وبلاگ نويسي جشنواره شکوفا با اشاره به اينکه 15 آذرماه، زمان نهايي ثبت نام کانون وبلاگ نويسي در سطح شهر تهران است، ادامه داد: از 15 آذر تا 15 دي مسابقات محله اي وبلاگ نويسي در سطح محلات برگزار می شود و در هر محله حداکثر 10 وبلاگ و در سطح شهر 3740 وبلاگ برتر معرفي مي شوند.

وی اظهار کرد: 15 دي تا اول بهمن ماه به عنوان زمان حضور در جشنواره مرحله بعد يعني جشنواره منطقه اي در نظر گرفته شده است که در اين مرحله 220 وبلاگ برتر معرفي مي شوند.

ضيايي پرور با اعلام اينکه 10 وبلاگ برتر در روز 4 بهمن ماه به عنوان برگزيدگان نهايي مسابقات کانونهاي وبلاگ نويسي معرفي مي شوند، تصريح کرد: شاخصهاي گرافيکي، محتوايي و تکنولوژيکي در تمام مراحل ياد شده مسابقات، به عنوان اصلي ترين شاخصهاي داوري و بررسي آثار در نظر گرفته شده است.

وی تاکيد کرد: فرايند جذب وبلاگ نويسان با اولويت موضوعات محيط زيست، شهري و سبک زندگي در قالب کانونهاي وبلاگ نويسي نيز به موازات بخش قبلي ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول