نامزدهای ششمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال اعلام شدند

به گزارش «وبلاگ نیوز» پس از گذشت یک ماه از پایان ششمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال، نامزدهای 9 بخش جشنواره رسانه های دیجیتال در دو بخش اصلی و جنبی معرفی شدند.

بخش‌های اصلی شامل پایگاه‌های اینترنتی و رسانه‌های برخط، نرم افزارهای رسانه‌ای، نرم افزارهای تلفن همراه و سامانه‌های برخط غیر اینترنتی، بازی‌های رایانه‌ای و سرگرمی‌های دیجیتال، هنرهای دیجیتال و بین الملل و بخش جنبی شامل تولیدات مراکز فرهنگی دیجیتال، تولیدات دانش آموزی، پژوهش و ایده‌های رسانه‌های دیجیتال و تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

بخش پایگاه اینترنتی برخط شامل 19 سرفصل پایگاه های اختصاصی و عمومی، رسانه های کاربر محور،ارائه دهنده خدمات و محتوای الکترونیک، خدمات فرهنگی آموزشی، ابزارهای مدیریت محتوا، وبلاگ و میکروبلاگ، پایگاه های اشتراک گذاری صدا، تصویر و فایل و فناوری ها است.

در این جشنواره 6 شبکه اجتماعی نشرینه، کلوب، آیتگ، هورام، دلشکسته و عطر حرم و 7 سرویس وبلاگ و میکروبلاگ بلاگ، کانون وبلاگهای مهدوی، میهن بلاگ، پروفسورا، اساتید و یومی بلاگ نیز نامزد خدمات دهنده وبلاگ و میکروبلاگ شدند.

گفتنی است این جشنواره از سوی مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شده است و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه دائمی جشنواره رسانه های دیجیتال مراجعه کنند.

انتهای پیام/.

۲ comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول