تا 10 روز آینده تحقیقات درباره پرونده ستار بهشتی کامل می‌شود

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از خبرآنلاین، عباس جعفری دولت آبادی، امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه سرپرست دادسرای ناحیه 20 (دادسرای انقلاب) در جمع خبرنگاران درباره پرونده «ستار بهشتی» گفت: ما زمانی که از خبر فوت وی باخبر شدیم، به سرعت پرونده تشکیل دادیم، تحقیقات مفصلی صورت گرفت، بازپرس پرونده از هم‌بندی‌های وی در زندان اوین، پزشک معاینه‌کننده و مامورانی که در این ایام متهم را در اختیار داشتند تحقیق به عمل آورد همچنین روز گذشته جلسه خوبی در مجلس برگزار شد و توضیحات مبسوطی ارائه شد.

او گفت: سیاست قوه قضاییه رسیدگی بدون اغماض به این پرونده است و این روزها اگر ما مطلبی نمی‌گفتیم، به معنای عدم موضع‌گیری نبود بلکه به معنای این بود که ممکن است بیانات ما باعث شود تحقیقات سوخت شود و سکوت ما از سر این بود که تحقیقات از بین نرود.

دادستان تهران اظهار امیدواری کرد که تا 10 روز آینده تحقیقات کامل شود و اظهارنظر روشنی داشته باشند.

جعفری‌دولت‌آبادی در پاسخ به این سوال که آیا در این رابطه افرادی بازداشت شده‌اند، گفت: روز گذشته چند نفر از افراد بازداشت شدند.

خبرنگاری خواهان بیان سمت این افراد شد که دادستان از بیان آن خودداری کرد و تاکید کرد: سیاست قوه قضاییه این است که اگر تخلفی صورت گرفته، بدون اغماض به این پرونده رسیدگی شود و اگر خدایی نکرده مطالبی بی‌جهت در رسانه‌ها منتشر شده، از آنها جلوگیری شود. در عین حال نباید از یاد برد که پلیس و قوه قضاییه زحمات زیادی می‌کشند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول