مأموران پرونده «ستار بهشتی» برای بازجویی در اختیار دادسرا هستند

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از ایسنا، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم، فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه مراسم صبحگاه یگان‌های انتظامی استان کرمانشاه، درباره آخرین وضعیت پرونده «ستار بهشتی»، اظهارداشت: پرونده این وبلاگ‌نویس در دادسرا است و چون ریاست قوه قضاییه دستور رسیدگی ویژه به آن را صادر کرده، ما نیز در نیروی انتظامی برای مشخص‌شدن ابعاد این پرونده با قوه‌قضاییه همکاری داریم.

وی ادامه داد: ماموران مورد نظر در حال حاضر در اختیار دادسرا برای بازجویی هستند و اگر به نتیجه‌ای برسیم که قصوری بوده، با مقصران آن برخورد قاطع و قانونی را به عمل خواهیم آورد.

فرمانده انتظامی گفت: اجرای قانون باید بر اساس موازین شرع و قانون باشد و ما هرگز حق افراط و تفریط در این زمینه را نداریم، گرچه هنوز مشخص نشده که در خصوص «ستار بهشتی» جرمی رخ داده یا نه، اما اگر قصوری صورت گرفته شده باشد با مقصران برخورد قاطع خواهیم داشت.

احمدی‌مقدم یادآور شد: معمولا جرم اینگونه مجرمان (وبلاگ نویسی) پس از شناسایی، با بیان تذکراتی و در نهایت با اخذ تعهداتی، خاتمه می یابد. هنوز مشخص نیست که فوت «ستار بهشتی» طبیعی بوده یا نه، و این موضوع نیز در دست بررسی است.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول