جشنواره وبلاگ دانشگاهیان پیام‎نور تا پایان سال برگزار می‌شود

به گزارش «وبلاگ نیوز» شعبانی، رییس دانشگاه پیام‎نور خرم‌دره در گفت‌وگو با ایسنا گفت: جشنواره وبلاگ دانشگاهیان پیام‎نور سراسر کشور در نیمه دوم سال‌جاری و با محوریت نماز، کلید خواهد خورد.

وی تصریح کرد: این جشنواره با حضور دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه‎های پیام‎نور سراسر کشور و با هدف ایجاد جنبش نرم‌افزاری در حوزه معنوی با محوریت‎ نماز و قرآن خواهد بود.

این مسئول، ترویج فرهنگ نماز را از دیگر اهداف مهم این جشنواره برشمرد و یادآور شد: انس با قرآن، انس معنوی در فضای مجازی و مقابله با جنگ‌نرم در فضای سایبری، از دیگر اهداف قابل توجه این جشنواره به شمار می‌آید.

وی ابراز کرد: موافقت‌های اولیه از طریق معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان مرکزی دانشگاه پیام‎نور انجام شده و مراحل استقرار دبیرخانه و فعال کردن پورتال جامع در حال فراهم کردن است.

شعبانی با اشاره به اینکه این جشنواره در نیمه سال 91 افتتاح خواهد شد، اضافه کرد: اختتامیه این طرح در اواخر امسال و یا اوایل سال 92 بر اساس شرایط برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: دبیرخانه نماز و قرآن سراسر کشور، معاونت سازمان پیام‎نور و ستاد پیام‎نور استان زنجان در برگزاری این جشنواره همکاری می‌کنند و در حال رایزنی با مسجد مقدس جمکران برای همکاری هرچه بیشتر هستیم.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول