رئیس سازمان پزشکی قانونی اظهارات رسانه‌ای خود را تکذیب کرد

به گزارش «وبلاگ نیوز» در پی انتشار خبری به نقل از رئیس سازمان پزشکی قانونی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرگزاری مهر که وی اعلام کرده بود «از نظر ما ستار بهشتی به مرگ طبیعی فوت کرده است»، سازمان پزشکی قانونی در بیانیه‌ای، این نقل قول تکذیب شد.

به گزارش ایسنا متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

نتایج آزمایشات انجام شده روی جسد مرحوم «ستار بهشتی» خاتمه یافت و نظر کمیسیون پزشکی قانونی در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفت. به دلیل طرح پاره‌ای شایعات در روزهای گذشته به نقل از سازمان پزشکی قانونی، این سازمان اعلام می‌کند هر نوع اظهارنظر، مصاحبه اختصاصی یا خبری که از سوی مسئولان سازمان پزشکی قانونی نقل قول می‌شود اعتبار ندارد و مطالب مربوط به محتویات پرونده صرفا از طریق سخنگوی قوه قضاییه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

اظهاراتم به‌درستی منتشر نشده بود

روز گذشته 30 آبان هم احمد شجاعی، رئیس سازمان پزشکی قانونی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اظهارات منتشر شده قبلی به نقل خود را درباره علت مرگ ستار بهشتی که در رسانه‌ها منتشر شده را کذب دانست و گفت: اظهارات بنده به درستی منتشر نشده و درباره مرگ این فرد هنوز در سازمان پزشکی قانونی جمع بندی نهایی انجام شده و آزمایشهای پزشکی ادامه دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ستار بهشتی به مرگ طبیعی یا غیر طبیعی فوت کرده و آیا ضرب و جرح عامل مرگ وی بوده است توضیح داد: همه این موارد در حال بررسی است و تا پایان تحقیقات که احتمالاً فردا به اتمام می‌رسد، نمی توانیم نتیجه قطعی را اعلام کنیم.

رئیس سازمان پزشکی قانونی در پاسخ به این پرسش فارس که آزمایش هایی که تاکنون انجام شده چه نکته‌ای را ثابت کرده است، گفت: تا زمانی که همه آزمایشها و بررسی‌های فنی در کنار هم گذاشته نشود و جمع بندی نهایی انجام نشود، نمی‌توانیم اظهار نظر قطعی کنیم.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول