سهل‌انگاری در اجرای برخی موازین قانونی پرونده «ستار بهشتی» مسجل است

به گزارش «وبلاگ نیوز»، سيدحسين نقوي حسيني در گفت‌وگو با ايسنا، گفت: آقاي دواتگري نماينده ويژه کميسيون امنيت، نتيجه بررسي‌ها، بازديدها و تحقيقات خود را درباره مرگ «ستار بهشتي» به اعضاي کميسيون گزارش داد.

وي افزود: ايشان به ضرورت ارائه نتيجه آزمايشات اشاره کرد و بيان داشت که در مقطع فعلي سهل‌انگاري در اجراي برخي موازين قانوني مسجل است، اما کليت موضوع نيازمند تحقيقات قضايي بيشتري است.

بازداشتگاه «ستار بهشتی» مشکلی نداشت

مهدی دواتگری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی که از سوی این کمیسیون مأمور پیگیری پرونده فوت ستار بهشتی شده، در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: ستار بهشتی در رباط کریم بازداشت شده و بعد برای بازجویی به تهران منتقل شده است.

وی با ابراز بی‌اطلاعی از اخبار منتشر شده در مورد بازدیدش از زندان رباط کریم، افزود: از آنجایی که برخی بحث‌ها در مورد بازجویی ستار بهشتی در بازداشتگاه تهران عنوان شده بود، بنده بازدیدی از این بازداشتگاه داشتم که در این بازدید چیز غیر طبیعی وجود نداشت.

دواتگری گفت:‌بازداشتگاهی که ستار بهشتی در آن بازداشت شده مشکلی نداشته و مانند سایر بازداشتگاه‌ها بوده است.

داواتگری اظهار داشت: بنده در حال ادامه تحقیقات در خصوص مرگ ستار بهشتی هستم و با تکمیل شدن اطلاعات آن را به اطلاع عموم خواهم رساند.

علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجس شورای اسلامی هم که برخی از رسانه‌ها به نقل از وی اعلام کرده بودند که قرار است دواتگری از زندان رباط‌کریم بازدید کند گفت: خبرنگاری از بنده در مورد پیگیری پرونده ستار بهشتی سؤالی را مطرح کرد و بنده هم گفتم که طبق روالی که وجود دارد، آقای دواتگری بازدید از زندان رباط کریم خواهد داشت.

وی افزود: البته بنده اعلام کردم که اطلاعات کافی در این زمینه ندارم چرا که درگیر اجلاس سوریه در تهران هستم.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول