تأکید مجدد رهبر معظم انقلاب به حفظ وحدت در پایگاه‌های اینترنتی

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، صبح چهارشنبه اول آذر در جمع صدها نفر از فعالان طرح شجره طيبه «صالحين»، با تأکید بر حفظ اتحاد در کشور فرمودند: اين مسئله اتحاد و وحدت كلمه در ميان مسلمانان و امت اسلام با يك نگاه؛ و در ميان ملت‌هاى مسلمان در هر كشورى، اتحاد ميان مردم كشور و ابعاض گوناگون اين ملت‌ها، مهم است؛ در مورد ما هم همين صادق است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: اينى كه ما مكرر عرض مي‌كنيم به جناح‌هاى سياسى، به مسئولين محترم براى حفظ وحدت، به كسانى كه داراى منبر گفت‌وگو هستند؛ چه روزنامه، چه پايگاه‌هاى اينترنتى، چه بلندگوهاى گوناگون دستگاه‌هاى اجرائى و غير اجرائى، توصيه ما دائما به دوستان، برادران، مسئولان، صاحبان قلم، صاحبان بيان نسبت به امر وحدت، به خاطر اين است كه وحدت يك عنصر عظيم است و كشور ما با اتحادى كه خوشبختانه ملت دارند – كه اين اختلافات گوناگون نتوانسته است خوشبختانه ملت را تجزيه كند – يكپارچگى‌اش در حد بالائى محفوظ مانده است.

ایشان در ادامه با اشاره به موضوع اتحاد بین مسئولین گفتند: مسئولين هم اختلاف سليقه دارند، اما اختلاف سليقه تا وقتى كه به گريبانگيرى منتهى نشود، هيچ اشكالى ندارد. همين اتحاد و اين همدلى توانسته است كشور را در چشم دشمنان به عنوان يك مجموعه مقتدر، به عنوان يك كشور مقتدر حفظ بكند. الان هم همين جور است.

توقف طرح سئوال از رئیس جمهوری برای حفظ آرامش

رهبر معظم انقلاب در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به موضوع طرح سئوال مجلس شورای اسلامی از رئیس جمهوری، این حرکت را از حیث احساس مسئولیت نمایندگان ملت در قبال مسائل کشور و اعتماد به‌نفس و شجاعت مسئولان اجرایی برای پاسخگویی مثبت دانستند و ضمن درخواست توقف این طرح، افزودند: ادامه اين كار همان چيزى است كه دشمنان مي‌خواهند. دوست مي‌دارند اين دو قوه را در مقابل هم قرار بدهند. يك عده‌اى تحت تأثير احساسات از اين طرف، يك عده‌اى تحت تأثير احساسات از آن طرف، يك عده‌اى قلم‌ها و وسائل تبليغ را در روزنامه و در پايگاه اينترنتى و غيره به كار بگيرند و يك فضاى شلوغى درست كنند. نه، كشور احتياج دارد به آرامش. همه مسئولين، چه مسئولين تقنين، چه مسئولين قضا، چه مسئولين اجرا، براى اينكه كار خود را انجام بدهند، آرامش لازم دارند، مردم هم آرامش را دوست دارند.

پیش از این حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار با رئیس جمهوری و اعضای هیأت دولت، مسئولیت پایگاه‌های اینترنتی را در موضوع «وحدت ملی» مهم دانسته بودند.

متن کامل سخنان رهبر معظم انقلاب در این دیدار را می‌توانید از این‌جا مطالعه کنید.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول