اطلاع‌رسانی به‌موقع فشارهای خارجی را کم نمی‌کند

به گزارش«وبلاگ نیوز» علی‌اصغر زارعی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مردم باید از یکسری فعالیت‌های درون نظام آگاه باشند اما برخی از فعالیت‌ها به دلیل تشدید اختلاف سلیقه‌ها و دیدگاه‌ها باید بعد از به رسمیت رساندن آن هم از بعد قانونی به اطلاع عموم رسانده شود.

وی در عین حال گفت: البته باز هم ضرورتی ندارد که تمامی مسائل اختلافی به سطح جامعه کشانده شود چرا که برخی از این مسائل اختلافی در مباحث سیاسی و اقتصادی آثار سوء و هزینه‌هایی را به جامعه و مردم تحمیل می‌کند.

این عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به اتفاقات پیرامون مرگ «ستار بهشتی»، اظهار کرد: در مورد مرگ وبلا‌گ‌نویس ایرانی، غوغاسازی رسانه‌های خارجی نشان می‌دهد که این وبلاگ‌نویس از جمله افرادی بود که در فضای مجازی و با لینک‌هایی با رسانه‌های خارج از کشور مرتبط بود به طوری که در زمان دستگیری‌اش رسانه‌های خارجی زودتر از خیلی‌ها در داخل متوجه این موضوع شدند.

وی افزود:‌در این رابطه مسئولان مربوطه این پرونده را در مرحله‌ بازجویی مورد رسیدگی قرار می‌دادند که مطمئنا می‌بایست بعد از کسب اطلاعات دقیق از عملکرد وبلاگ‌نویس، آن را به اطلاع عمومی می‌رساندند از این رو اینکه مسئولان تا زمانی که به نقطه روشنی در مورد این پرونده نرسیده‌اند آن را به اطلاع عموم نرساندند رویکرد درستی به شمار می‌آید.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز مجلس و قوه قضاییه به دنبال روشن شدن ابعاد این موضوع است بنده اعتقادی ندارم که اگر قوه قضاییه زودتر در مورد این پرونده اطلاع‌رسانی می‌کرد رسانه‌های خارجی اقداماتی انجام نمی‌دادند، ‌مطمئن باشید که آنها کار خود را می‌کردند.

زارعی در عین حال تاکید کرد:‌ اطلاع‌رسانی به موقع در موارد بسیاری به نفع جامعه است ولی در مورد پرونده‌هایی همچون ستار بهشتی فشارهای خارجی را کم نمی‌کند.

انتهای پیام/.

  • مهمترین نکته و سرچشمه این فتنه را می توان چنین بیان کرد:
    به راستی چه کسی دستور دستگیری این فرد را صادر کرده است؟
    یا مهمتر از این :
    چه کسی اصولا ستار بهشتی را به پلیس فتا معرفی کرده است؟

    بنظرم کار سختی نیست!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول