مسابقه وبلاگ‌نویسی «عطر تربت»، ویژه زنجانی‌ها

به گزارش «وبلاگ نیوز» همزمان با فرا رسیدن ماه محرم، مسابقه وبلاگ‌نویسی «عطر تربت» به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی زنجان ویژه دانشجویان و وبلاگ‌نویسان استان برگزار می‌شود.

این مسابقه ویژه دانشجویان و وبلاگ‌نویسان بومی استان قزوین است و آن ها می توانند در 6 بخش مختلف بهترین وبلاگ نوشته عاشورایی (وبلاگ متنی)، بهترین ریزنوشته عاشورایی (مینیمال نویسی)، بهترین وبلاگ عاشورایی، بهترین فتوبلاگ دانشجویی، بهترین پادکست عاشورایی و بهترین ویدئوکست عاشورایی(ودکست) و بر اساس موضوعاتی که مشخص شده، شرکت کنند.

موضوعات مسابقه عبارتند از زنجان پایتخت شور و شعور حسینی، یوم العباس زنجان، با کاروان زینب(س)، ضیافت محرم(نگاهی به نذورات و احسان در ایام محرم)، معرفت حسینی، سفرنامه عتبات، اصحاب عاشورا، خاندان عاشورا، عباس! معنای عشق و وفا، امام حسین(ع) از دیدگاه مستشرقین، جامعه‌شناسی عاشورا، ما رایت الا جمیلا، قیام امام حسین(ع، فرات، تربت، خوش داشتند حرمت مهمان کربلا و هر موضوع دیگری که مرتبط با امام حسین(ع) و عاشورای حسینی باشد.

درج پیوند سایت مسابقه و قرار دادن بنر و پوستر مسابقه در وبلاگ، شرکت هر فرد فقط با یک وبلاگ و نیز آثار منتشر شده فقط در مورد موضوعات تعیین شده باشد، از جمله قوانین این مسابقه است.

آخرین مهلت ارسال آثار ۲۵ آذر‌ماه بوده و مراسم اختتامیه همزمان با شب اربعین حسینی مصادف با ۳۱ دی‌ماه ۹۱ برگزار خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وبلاگ مسابقه مراجعه نمایید.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول