استفاده بیش از یک چهارم بزرگسالان آمریکایی از تلفن همراه خود برای خرید

به گزارش «وبلاگ نیوز» طبق پیمایش صورت گرفته در سایت Couponcabin امسال بیش از یک چهارم از بزرگسالان آمریکایی (27 درصد) از تلفن‌‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی (تبلت) برای خریدهایشان در تعطیلات استفاده کرده‌اند و بیشتر از 83 درصد، دلیل اصلی استفاده از دستگاه تلفن همراه خود را راحتی آن بیان کردند.

این نظرسنجی آنلاین از 26 تا 28 سپتامبر 2012 در بین 2هزار و 523 امریکایی بالای 18 سال در سراسر کشور امریکا توسط هریس اینتراکتیو به نمایندگی از سایت CouponCabin from انجام شد.

70درصد گفته‌اند که آنها از تلفن‌های هوشمندشان برای جست‌وجوی اطلاعات قبل از انجام خرید استفاده می‌کنند در حالی 59 درصد بیان داشتند که از گوشی‌های خود در داخل مغازه برای جست‌وجوی اطلاعات بهره می‌گیرند.

هنگامی که از آنها پرسیده شد که در خرید این فصل از گوشی‌های هوشمند خود چه استفاده‌ای می‌کنید، آنها به قرار زیر پاسخ دادند:

  • 58 درصد برای خرید
  • 53 درصد بازخرید کوپن
  • 48 درصد جستجوی کوپن
  • 5 درصد هم موارد دیگر

«جکی واریک»، مدیر و مسئول دفتر صرفه‌جویی در سایت CouponCabin در این‌باره گفت: با خرید دستگاه‌های تلفن همراه، بسیاری از کارهای روزمره آسان‌تر انجام می‌شود و خریداران در فصل تعطیلات از آن‌ها استقبال می‌کنند.

خریداران موبایلی تمایل دارند که از ابزارهای دیجیتالی در راه‌های دیگر نیز استفاده کنند. حداقل 67 درصد گفتند که دوست دارند برای اسکن بارکد از این ابزارها استفاده کنند و 69 درصد نیز مایل به استفاده از برنامه‌‌ای برای تست صحت کارت‌ها در فروشگاه‌های مختلف بودند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول