اعلام حمایت جمعی از فعالان سایبری از اقدام فرمانده نیروی انتظامی

به گزارش «وبلاگ نیوز»، جمعی از فعالان مجازی با انتشار بیانیه‌ای از اقدام سردار اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی در برکناری رئیس پلیس فتای تهران بزرگ در راستای پرونده «ستار بهشتی» تقدیر کردند.

متن این بیانیه که در سایت «خانه فعالان مجازی» منتشر شده است به شرح زیر است:

یکی از بارزترین جلوه‌های ارزشمند احترام به حقوق شهروندی و کرامت انسانی، علاوه بر برخورد قضایی روشن و سریع با متخلفان، استعفا یا برکناری مسئولانی است که در این باره قصور یا تقصیر داشته‌اند.

مسئله مرگ ستار بهشتی یکی از آزمایش‌هایی بود که نظام مقدس جمهوری اسلامی بار دیگر از آن سربلند بیرون آمد و پیگیری سریع و هوشمندانه برخی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، فرمانده محترم نیروی انتظامی و همچنین مسئولان محترم قضایی، منتهی به رسیدگی به آن شد.

برکناری رییس پلیس فتای فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به علت قصور و ضعف و عدم نظارت کافی بر عملکرد پرسنل تحت امر و مشخص شدن ابعاد مختلف رسیدگی پرونده متوفی، موجب خشنودی بیش از پیش علاقمندان نظام مقدس جمهوری اسلامی و ناامید شدن دشمنان انقلاب از بهانه‌جویی و القای عدم توجه به حقوق شهروندی شده است.

ما فعالان مجازی ضمن قدردانی از مسئولیت‌پذیری و شجاعت مسئولان ذیربط، امیدواریم اینگونه واکنش‌های هوشمندانه که در عین حفظ آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دلسوزان و دغدغه‌مندان را نیز امیدوار و خشنود می‌کند، از تکرار رخدادهای تلخ اینچنینی جلوگیری کند.

برای مشاهده لیست امضا کنندگان این بیانیه و یا حمایت از آن، به این‌جا مراجعه کنید.

انتهای پیام/.

  • سیدعلی

    باسلام
    با برکناری ایشون مسئله ای حل نمشه
    به نظرم باید عاملانی که در کشته شدن ستار بهشتی دست داشتن محاکمه بشن
    شاید این مورد فردا سر یکی از ما وبلاگ نویسان بیادش

  • حسن

    سلام ضمن تشکر از فرماندهی نیروی انتظامی باید بگویم که ما منتظر دادگاه عاملان ومقصران این حادثه تلخ هستیم لطفا صورت مسئله را پاک نکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول