«دروایش گنابادی» بدون اجازه حق حضور در فیس‌بوک را ندارند

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از دیده بان، فرقه‌ها جلوی اهداف تحصیلی و شغلی افراد را می‌گیرند و یا به سمت و سویی که نیاز فرقه باشد جهت می‌دهند، خانواده‌ها را از هم می‌گسلند و در بسیاری از موارد، عواقب عضویت، شکننده و دراز مدت است و برخی اوقات برای افرد درون فرقه غیر قابل جبران و بازگشت می‌باشد. اعتقاد برخی از صوفیان این است که، زن و فرزند تعلق خاطر می‌آورد و جلوی سلوک ما را می‌گیرد.

بنابراین گزارش، یکی از این قبیل آسیب‌ها که به وفور در فرقه دراویش گنابادی دیده می‌شود، محدودیت حضور این افراد در فضای مجازی است. افراد این فرقه بعد از کسب اجازه جهت ایجاد صفحه در فیس‌بوک، مطالبشان را که توسط سرکردگان فرقه کنترل شده است در صفحه می‌گذارند و چنانچه مشاهده شود مطالبی را بر خلاف راستای سیاست‌های پنهان این فرقه در صفحات خود انتشار داده‌اند، بعداز تذکراتی به وی، صفحه‌ی آن شخص را از طریق فیس‌بوک ریپورت کرده و افراد دیگر هم ارتباطشان را بطور هماهنگ شده‌ای با آن شخص قطع می‌کنند.

این افراد در هنگامی که شخصی به آنها در خواست دوستی می‌فرستد، سؤالاتی را که نشان‌دهنده آن است که وی عضو فرقه است یا خیر را مطرح می‌نمایند و در صورتی که وی توانست اثبات نماید که چه زمانی و در محضر چه شخصی مشرف شده، دوستی آن تأیید و ادامه می‌یابد و در غیر این صورت ارتباط قطع می‌شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول